Hop til indhold

kan i hjælpe?


Gæst pjevs
 Share

Recommended Posts

Gæst pjevs

hej allesammen!

jeg vil så gerne vide hvordan man laver sådan at der står noget under mit inlæg? sådan her:

_____________________________________________

jeg elsker min hund... et eller andet... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
hej allesammen!

 

jeg vil så gerne vide hvordan man laver sådan at der står noget under mit inlæg? sådan her:

 

 

 

_____________________________________________

 

jeg elsker min hund... et eller andet... :blink:

 

 

 

Det gør du ved at gå ind i dit kontrolpanel under muligheder og indstillinger (ca. midt i kolonnen ude i venstre side) og der er der noget der hedder rediger signatur.

 

Men det er vist den der først bliver aktiveret når du har skrevet 50 indlæg (eller også er det måske 15) Men prøv at se om det virker nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
tak! :vinken:

men jeg kan kun finde det sted hvor jeg kan vælge om det skal stå der, jeg kan ikke redigere det? :confused:

 

Når du trykker på den der hedder rediger signatur skal der komme sådan en kasse frem til at skrive i som der også kommer når man skriver et alm. indlæg.

Og den skriver du bare i.

 

For ikke mange dage siden var der en tråd ang. samme emne og jeg kan ikke helt huske om man skal have skrevet 50 indlæg inden du kan lave en signatur, men det mener jeg du skal- så du skal enten finde tålmodigheden frem, eller skrive en hel masse indlæg så du kommer op på de 50 stk.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

I dit kontrolpanel er der noget der hedder indstilling og muligheder (en blå "kasse" ude i venstre side af skærmbilledet) under den er der noget der hedder rediger signatur den trykker du på og så er der en boks magen til den du skriver de alm. indlæg i - der skriver du det du vil have skal stå der. Husk at gemme.

 

Hvis du ikke kan se den der hedder rediger signatur kan det være du skal trykke på de "små pile" der er lige ved siden af teksten i den "blå kasse" så den bliver foldet ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...