Hop til indhold

Tilbyder pasning, nordsjælland.


Gæst michelle150
 Share

Recommended Posts

Gæst michelle150

Hej.

Jeg kan tilbyde pasning af hund hos mig i nordsjælland.

Både et par dage, men også uger, hvis det altså passer os i den periode.

Jeg bor i hus med have og jeg har også en hund, Lille Lucky på 3 år, hanhund. Han har svært ved andre hunde, men jeg er sikker på, at hans nysgerrighed overtager, så han tør sige hej, til hunden. Dog skal hunden ikke være større end golden retriever.

Jeg vil mene, at jeg har meget forstand på hunde. Lucky har været slem problemhund, men det er ved, at opløse sig. Desuden går jeg efter, at være adfærdsbehandler, så jeg interesserer mig meget for det.:)

Vi bor i 3390 Hundested.

Skriv endelig for spørgsmål.

 

-Michelle & Lucky.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Ja, jeg ved det.

Jeg er ikke meget for, at skrive præcis, hvor jeg bor på nettet, men nu har jeg været her et stykke tid, sååeh.

Min far bor i Hillerød, derfor. Desuden er der nok også flere der kender Hillerød, da det er en noget større by end Hundested. :)

Men ja, jeg bor Hundested.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst RockyRocks

Hej Michelle,

Jeg er den glad ejer af en knap 10-mndr. siberian husky. Han er sød og omgængelig, glad for andre hunde, børn, sjov, ballade og nus. Jeg skal på påskeferie og har derfor brug for god og kærlig pasning af Rocky, fra onsdag d. 31 marts til Fredag d. 2 april. (eller lørdag d. 3 april) Kan du hjælpe?

Mvh,

 

PS.: Du må kontakter mig på 31773099 (hvis du taler engelsk) ;P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Hej Michelle,

Jeg er den glad ejer af en knap 10-mndr. siberian husky. Han er sød og omgængelig, glad for andre hunde, børn, sjov, ballade og nus. Jeg skal på påskeferie og har derfor brug for god og kærlig pasning af Rocky, fra onsdag d. 31 marts til Fredag d. 2 april. (eller lørdag d. 3 april) Kan du hjælpe?

Mvh,

 

PS.: Du må kontakter mig på 31773099 (hvis du taler engelsk) ;P

 

Har du ikke evt en mail jeg kan skrive til?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Hej.

Jeg kan tilbyde pasning af hund hos mig i nordsjælland.

Både et par dage, men også uger, hvis det altså passer os i den periode.

Jeg bor i hus med have og jeg har også en hund, Lille Lucky på 3 år, hanhund. Han har svært ved andre hunde, men jeg er sikker på, at hans nysgerrighed overtager, så han tør sige hej, til hunden. Dog skal hunden ikke være større end golden retriever.

Jeg vil mene, at jeg har meget forstand på hunde. Lucky har været slem problemhund, men det er ved, at opløse sig. Desuden går jeg efter, at være adfærdsbehandler, så jeg interesserer mig meget for det.:)

Vi bor i 3390 Hundested.

Skriv endelig for spørgsmål.

 

-Michelle & Lucky.

 

Hej Michelle

 

Jeg har en hund som jeg gerne vil have passet og så vi jeg spørger dig om du havde lyst til at passe den for mig jeg vil meget gerne fortælle dig om hende og hvor lang tids pasning osv kan du skrive til mig på min mail [email protected] så vil jeg blive glad Hilsen Bilja

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst crthomsen
Hej.

Jeg kan tilbyde pasning af hund hos mig i nordsjælland.

Både et par dage, men også uger, hvis det altså passer os i den periode.

Jeg bor i hus med have og jeg har også en hund, Lille Lucky på 3 år, hanhund. Han har svært ved andre hunde, men jeg er sikker på, at hans nysgerrighed overtager, så han tør sige hej, til hunden. Dog skal hunden ikke være større end golden retriever.

Jeg vil mene, at jeg har meget forstand på hunde. Lucky har været slem problemhund, men det er ved, at opløse sig. Desuden går jeg efter, at være adfærdsbehandler, så jeg interesserer mig meget for det.:)

Vi bor i 3390 Hundested.

Skriv endelig for spørgsmål.

 

-Michelle & Lucky.

 

Hej Michelle

Emma savner en til at passe hende mens vi leger turister i København.

Skriv evt til mig på [email protected].

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fiemus

Hej Michelle og Lucky

 

Jeg er lige pludselg blevet i bekneb for hundepasning. Jeg skal på ferie på tirsdag og kommer først hejm tirsdag i næste uge. Jeg har en blandingshund der hedder Fie. Hun er mest en dansk/svensk gårdhund og 1 år den 22. juni.Hun er meget kærlig og elsker alle mennesker. Hvad tror du det vil koste for 1 uge?

Hilsen Fiemus

 

Hej.

Jeg kan tilbyde pasning af hund hos mig i nordsjælland.

Både et par dage, men også uger, hvis det altså passer os i den periode.

Jeg bor i hus med have og jeg har også en hund, Lille Lucky på 3 år, hanhund. Han har svært ved andre hunde, men jeg er sikker på, at hans nysgerrighed overtager, så han tør sige hej, til hunden. Dog skal hunden ikke være større end golden retriever.

Jeg vil mene, at jeg har meget forstand på hunde. Lucky har været slem problemhund, men det er ved, at opløse sig. Desuden går jeg efter, at være adfærdsbehandler, så jeg interesserer mig meget for det.:)

Vi bor i 3390 Hundested.

Skriv endelig for spørgsmål.

 

-Michelle & Lucky.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mulvad

Ville du kunne hjælpe med en blandingshund, tæve (på størrelse med en han-golden-retriever). Hun er rigtig god til mennesker og hunde - utrolig kærlig og legesyg. Fra en 7-10 dage i perioden 15. - 26. juni? Vores normale hundepasser har nemlig fået en skade i skulderen, så hun ikke kan passes der alligevel. Du kan skrive til [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Hej Michelle og Lucky

 

Jeg er lige pludselg blevet i bekneb for hundepasning. Jeg skal på ferie på tirsdag og kommer først hejm tirsdag i næste uge. Jeg har en blandingshund der hedder Fie. Hun er mest en dansk/svensk gårdhund og 1 år den 22. juni.Hun er meget kærlig og elsker alle mennesker. Hvad tror du det vil koste for 1 uge?

Hilsen Fiemus

 

Er ked af, at jeg fik set den for sent..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...