Hop til indhold

Smuds ved urinrøret?


Gæst casper.fm
 Share

Recommended Posts

Gæst casper.fm

Hej.

 

Min kæreste og jeg er for nylig blevet hunde-ejere, med alt hvad det indebærer af bekymringer for sådan en lille fyr.

Eddy er snart 5 måneder, og vi har bemærket at han gentagne gange har haft en slags smuds eller snavs ved urinrørs åbningen. Det er gult, så vi har troet at det bare har været tis-rester, men er det bare hamløs tis, eller har vi grund til at være mere bekymrede end som så?

 

det skal siges at han også tisser en del, men det har han altid gjort og er ikke blevet 100% renlig, så det er svært at vide om han har svært ved at holde på vandet for eksempel.

 

Jeg håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.

 

/Casper

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg var jer ville jeg gå forbi doktor dyr - det kunne godt tyde på, at den lille gut har forhudsbetændelse. Dyrlægen kan så evt. vejlede jer i, hvordan i i fremtiden bedst selv kan rense den.

 

 

Et godt råd som jeg mener at have herinde fra er at give hunden en tomat i maden. Det skulle holde forhudsbetændelsen væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Hvis jeg var jer ville jeg gå forbi doktor dyr - det kunne godt tyde på, at den lille gut har forhudsbetændelse. Dyrlægen kan så evt. vejlede jer i, hvordan i i fremtiden bedst selv kan rense den.

Jeg er adsolut enig med dig ind til doktoer dyr og smid lommepengene

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Skal du være helt sikker ville jeg kombinere de to råd du har fået.

 

Tag en tur til dyrlægen og lav derefter forebyggende behandling ved at tilsætte alm. rå tomat i hundens foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...