Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hund fik skåret snuden halvt af

Featured Replies

Besvaret
:megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:
Besvaret
:megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:
Besvaret

JA det er utroligt hvor afstumpede nogle mennesker er blevet:evil::evil:

Besvaret

JA det er utroligt hvor afstumpede nogle mennesker er blevet:evil::evil:

Besvaret

Det er altså bare.......:evil:....i sådanne situationer jeg går ind for øje for øje princippet :evil:

Besvaret

Det er altså bare.......:evil:....i sådanne situationer jeg går ind for øje for øje princippet :evil:

Besvaret

:5up:

Besvaret

:5up:

Besvaret

nej hvor forfærdeligt! hvem kunne dog finde på sådan noget!?:mad::megaked:

Besvaret

nej hvor forfærdeligt! hvem kunne dog finde på sådan noget!?:mad::megaked:

Besvaret

:5up: jep lige præcis.

Stakkels hund :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Besvaret

:5up: jep lige præcis.

Stakkels hund :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Besvaret

neej hvor er det synd! :megaked::megaked: ingen kan da være så onde! :damn: så hellere personen som gjorde det fik næsen skåret af :scared: hunden har også et liv! :evil:

Besvaret

neej hvor er det synd! :megaked::megaked: ingen kan da være så onde! :damn: så hellere personen som gjorde det fik næsen skåret af :scared: hunden har også et liv! :evil:

Besvaret

Stakkels hund :megaked::megaked:

Sikke en nar der har gjort det :evil:

Besvaret

Stakkels hund :megaked::megaked:

Sikke en nar der har gjort det :evil:

Besvaret

Hvor er det forfærdeligt , endnu et stakkels dyr , hvad er vi mennesker dog for en skabning , der bærer på så grusomme ting

Besvaret

Hvor er det forfærdeligt , endnu et stakkels dyr , hvad er vi mennesker dog for en skabning , der bærer på så grusomme ting

Besvaret
:megaked::megaked: ikke om jeg fatter at folk kan være så onde :megaked::megaked:
Besvaret
:megaked::megaked: ikke om jeg fatter at folk kan være så onde :megaked::megaked:
Besvaret

:megaked:

Ikke så sært alle de farlige menneskesygdomme kommer frem... det er da naturens måde at skille sig af med mennesket - hvor er det dog sygt! Hvad er det, der går galt med menneskeheden...? :megaked:

Besvaret

:megaked:

Ikke så sært alle de farlige menneskesygdomme kommer frem... det er da naturens måde at skille sig af med mennesket - hvor er det dog sygt! Hvad er det, der går galt med menneskeheden...? :megaked: