Hop til indhold

Debat om mishandling!


AnneMette09
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Jeg var lige rundt og søge, rundt på nettet. Som sædvandlig kom der nogle reklamer op om WSPA.. Jeg havde sådan aldrig været der inde, men jeg så det var noget med hunde. Jeg fik ind på linket, og der var så en video i hjørnet. : https://payment.architrade.com/shoppages/4205634/kam2/payment.pml. ( filmen er ikke for frygelig sarte sjæle, men man ser lidt af hundenes hverdag. ) I kan støtte hundene, hvis i vil. Og undskyld hvis den her tråd ikke hører hjemme her:lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle sammen.

Jeg var lige rundt og søge, rundt på nettet. Som sædvandlig kom der nogle reklamer op om WSPA.. Jeg havde sådan aldrig været der inde, men jeg så det var noget med hunde. Jeg fik ind på linket, og der var så en video i hjørnet. : https://payment.architrade.com/shoppages/4205634/kam2/payment.pml. ( filmen er ikke for frygelig sarte sjæle, men man ser lidt af hundenes hverdag. ) I kan støtte hundene, hvis i vil. Og undskyld hvis den her tråd ikke hører hjemme her:lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Jeg er medlem af WSPA og støtter dem med 150 kr. om måneden

det er ikke meget men en hjælp og mange bække små gør en stor å

så kan kun anbefale at melde jer ind der gøres et stort arbejde gennem WSPA

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Jeg er medlem af WSPA og støtter dem med 150 kr. om måneden

det er ikke meget men en hjælp og mange bække små gør en stor å

så kan kun anbefale at melde jer ind der gøres et stort arbejde gennem WSPA

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg støtter dem også med en fast månedlig donation og de er sande mestre til at ringe og fortælle hvor skidt hunde (og andre dyr) har det rundt om i verden så jeg synes at jeg er NØDT til at forhøje beløbet :oops: Meen, jeg synes jo ikke at det er det værste sted man kan smide sine penge hen, ellers ville de bare gå til et eller andet lal, nu gør de da i det mindste gavn :blink:

 

Og så kan jeg i øvrigt som en servicemeddelelse berette, at donationer til WSPA er fuldt skattefradragsberettiget, så doner løs!!! :mrgreen: Der står godt nok på deres hjemmeside at det er beløb over 500,- årligt, men da jeg blev ringet op for en måned siden, oplyste den venlige dame, at det nu er ændret til at hele beløbet kan trækkes fra og så var der jo ligesom plads til at skrue beløbet en tand op... igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...