Alt4Victor Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Håber det er ok jeg lige svare jeg køber det på Hundefutter online bestellen bei Futterfreund.de Der koster en sæk ca 450 kr sidst koste de kun ca 435 fordi vi gik sammen nogle stykker og købte og de har alle slags en del flere end herhjemme Ihhh tak :klap: Genialt link, der er det dåsefoder (Terra Canis) jeg giver til Vic også billigere end på Zooplus , i kæmpepakker:banan: og sikke mange ting de har!!! Lige mht. Wolfblut, så synes jeg at Blue Mountain ser spændende ud, det er så vidt jeg kan se også den der har højest fedtprocent. Jeg ved ikke hvad jeg skal gå efter, hvis det skal være noget der skal "sætte sig", det skal vel være fedt-procenten. Men måske skal jeg starte med nogle smagsprøver :hmm:Vic er jo riiimelig kræsen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Ihhh tak :klap: Genialt link, der er det dåsefoder (Terra Canis) jeg giver til Vic også billigere end på Zooplus , i kæmpepakker:banan: og sikke mange ting de har!!! Lige mht. Wolfblut, så synes jeg at Blue Mountain ser spændende ud, det er så vidt jeg kan se også den der har højest fedtprocent. Jeg ved ikke hvad jeg skal gå efter, hvis det skal være noget der skal "sætte sig", det skal vel være fedt-procenten. Men måske skal jeg starte med nogle smagsprøver :hmm:Vic er jo riiimelig kræsen :blink: Jep det er en god side, blue mountain er det den røde :hmm: den har vi nemlig stående hjemme den kan Zacko godt lide, men han får nu mest den med fisk og den smager vist også godt :mums: Eneste der er træls ved den side er at man skal lave en overførsel via sin netbank kan ikke betale med kort, men det skal du ikke gå i panok over (var jeg ved første gang, så meget uoverskueligt ud ) men er rigtig nemt og jeg har fået derfra 3 eller 4 gange og det fungere fint :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Jep det er en god side, blue mountain er det den røde :hmm: den har vi nemlig stående hjemme den kan Zacko godt lide, men han får nu mest den med fisk og den smager vist også godt :mums: Eneste der er træls ved den side er at man skal lave en overførsel via sin netbank kan ikke betale med kort, men det skal du ikke gå i panok over (var jeg ved første gang, så meget uoverskueligt ud ) men er rigtig nemt og jeg har fået derfra 3 eller 4 gange og det fungere fint :5up: Åh ja det er da lige til at gå i panik over, at man ikke kan betale med dankort Sådan synes jeg tit det er med tyske sider :hmm: Nå, jeg må prøve:genert: Krydser fingre for at Vic kan lide det Der er snart ikke plads til mere ude i "foder butikken" (vraget foder-skabet), håber han får en rigtig sulten labrador-ven, der kan komme og æde her, eller sådan noget :hmm: Det kunne være dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Åh ja det er da lige til at gå i panik over, at man ikke kan betale med dankort Sådan synes jeg tit det er med tyske sider :hmm: Nå, jeg må prøve:genert: Krydser fingre for at Vic kan lide det Der er snart ikke plads til mere ude i "foder butikken" (vraget foder-skabet), håber han får en rigtig sulten labrador-ven, der kan komme og æde her, eller sådan noget :hmm: Det kunne være dejligt Altså hvis det kun er den ene variant du skal teste så kan du godt få en prøve smagning af Zacko for vi har som jeg skrev den stående derhjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Jeg går også og overvejer, om Liva skal prøve Wolfsblut. Hun er så en af de der altædende labber, så rent smagsmæssigt har vi ingen problemer Ved I hvor meget skal sådan en 33-35 kilos hund skal have? Ville gerne kunne regne en dagspris ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Altså hvis det kun er den ene variant du skal teste så kan du godt få en prøve smagning af Zacko for vi har som jeg skrev den stående derhjemme Uhhh det vil jeg godt nok rigtig gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Jeg går også og overvejer, om Liva skal prøve Wolfsblut. Hun er så en af de der altædende labber, så rent smagsmæssigt har vi ingen problemer Ved I hvor meget skal sådan en 33-35 kilos hund skal have? Ville gerne kunne regne en dagspris ud. Wolfsblut - Hundefutter | HEALTHFOOD24 - alles für Hund und Katze Her står en masse om det og foderanvisninger på de forskellige varianter :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Uhhh det vil jeg godt nok rigtig gerne Du kan smide din adr i en PB så skal Zacko pakke en smagsprøve :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Tak for det. Havde kigget på petfoods.dk uden at finde noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Tak for det. Havde kigget på petfoods.dk uden at finde noget. Glemte at skrive at Zacko vejer 40 kg han får 400 gram pr dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Du kan smide din adr i en PB så skal Zacko pakke en smagsprøve :blink: Det gør jeg lige, og tusind tak Zacko :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Liva vejer p.t. 35 kg. :pift:, men får lige nu Olivers som om hun vejede 30 kg. Damen skal smide et par kilo eller tre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst cv2002 Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Jeg går også og overvejer, om Liva skal prøve Wolfsblut. Hun er så en af de der altædende labber, så rent smagsmæssigt har vi ingen problemer Ved I hvor meget skal sådan en 33-35 kilos hund skal have? Ville gerne kunne regne en dagspris ud. Her er der en side om forskelliget foder og hvor godt det er. Petfoods.dk - HUNDEFODER Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Her er der en side om forskelliget foder og hvor godt det er. Petfoods.dk - HUNDEFODER Kender godt petfoods.dk, men der stod netop ikke hvor meget de skulle have. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst cv2002 Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Jeg har lige snakket med Safedog.dk De sælger både Markus og Wolfblut mfl. Wolfblut er ikke koldpresset, hvilket også fremgår af det link jeg har sat ind. Den kommer lige igen. Petfoods.dk - HUNDEFODER Hun sagde til mig at selvom der var 70-80 procent kød i Wolfblut så er det reelt 50 procent. Jeg kan ikke huske hele historien bagved, men hun sagde også at man sagtens kunne give hunden begge dele som afveksling. Jeg fik også snakket med min dyrlæge og hun sagde god for Markus og råt. Så skulle jeg bare holde øje med hendes mave. Så nu skal der bestilles Markus i Tyskland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Smider lige et link mere til en tysk foder side tierspeisekarte.de | Hundefutter hvis nogen er interesseret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Mener du ikke hydrolyseret? Der ville jeg så bare, og det gør jeg også til Victor, gå uden om de typer kost, og så vælge andre protein-typer. Victor får f.eks hjort, kanin, kalkun, gås, struds, lam der er rigeligt at vælge af F.eks nature-diet og ziwipeak laver alternativer hvor der ikke er oksekød i. Synes allergi-foder er absolut sidste udvej. nej - ikke i det tilfælde jeg nævnte En hund med kyllingeallergi kan godt tåle Select Gold med lam eller laks, selvom der er kyllingefedt i begge dele: der er nemlig ingen kyllingeproteiner i :blink: Det var bare for at man skulle vide at det ikke behøver at være dietfoder/"dyrlægefoder" (der sagtens kan sælges af alm dyrehandlere også sålænge det er godkendte produkter). og hydrolyseret, men at man godt kan vælge noget andet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 ALTID mod protein, jamen hvad så med alt det snak om korn , majs og lagermider?? Jeg arbejder jo en del i foder fordi Zacko har skiftet så meget fordi han får dårlig hud, pels og øre og dyrlægen mener det er allergi, så jeg har sorteret korn,majs og ris fra godt nok også valgt et andet protein fordi en hos dyrlægen også nævnte det allergi mod lagermider er ikke foderallergi og kan opfanges via en blodprøve:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Det der noget var min dyrlæge også inde på, men jeg tænker jo så om det kun er dyrelæge mærker som der gør det ved deres protein nogen som ved det??? hydrolysererede proteiner er spaltet i så små stykker at dét der reagerer mod proteinet ikke kan genkende det. Foderværdien er ikke faldet af den grund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst cv2002 Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Kender godt petfoods.dk, men der stod netop ikke hvor meget de skulle have. Undskyld det er rigitgt. Ring til Safdog på 55 733 733. Dem snakkede jeg med i fredags, bare ikke lige om det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Tak -men jeg fik et link fra Pia J længere oppe i tråden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Så kom smagsprøverne fra Zacko, billedet taler vist for sig selv og han har smagt nogle stykker Blue Mountain idag, de smagte uhm grouw...syntes Victor:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Så kom smagsprøverne fra Zacko, billedet taler vist for sig selv og han har smagt nogle stykker Blue Mountain idag, de smagte uhm grouw...syntes Victor:lun: Vil han ligefrem tigge for at få en :blink: du må jo lige opdatere om hvor længe han synes de er sjove, og som du kunne se var der lige en lille bonus prøve på den anden variant, det er den Zacko spiser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Vil han ligefrem tigge for at få en :blink: du må jo lige opdatere om hvor længe han synes de er sjove, og som du kunne se var der lige en lille bonus prøve på den anden variant, det er den Zacko spiser Ja og det vil han ellers kun for hans hjorte-godbidder, så det måtte lige foreviges Jeg gav ham 4 Blue Mountain stykker igår aftes som han åd grådigt, hvor efter han blev fór efter mig da jeg lagde poserne væk , men man er jo nødt til at gå stille frem, med nyt foder :blink: Det var super med prøve på den anden variant også Kunne være fint med noget foder med fisk, som Vic kunne tåle, Orijen var der for meget protein i (6 fish) og Olivers selected fish, ved jeg ikke hvad der var galt med, men det duede bare ikke til hans mave, og han elsker bare fisk, og det er jo også så fint for pelsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Ja og det vil han ellers kun for hans hjorte-godbidder, så det måtte lige foreviges Jeg gav ham 4 Blue Mountain stykker igår aftes som han åd grådigt, hvor efter han blev fór efter mig da jeg lagde poserne væk , men man er jo nødt til at gå stille frem, med nyt foder :blink: Det var super med prøve på den anden variant også Kunne være fint med noget foder med fisk, som Vic kunne tåle, Orijen var der for meget protein i (6 fish) og Olivers selected fish, ved jeg ikke hvad der var galt med, men det duede bare ikke til hans mave, og han elsker bare fisk, og det er jo også så fint for pelsen Ej dumme dumme mig havde da ikke lige set/læst at han ikke tåler fiske foder :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts