Hop til indhold

Halsbånd!?


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Lexus har jo sådan et fint bredt læder halsbånd i 600 kr klassen. Meeen, nu er syningerne ved at være mører, sikkert på grund af vand leg, og de springer nu lidt efter lidt:(

 

Jeg er så kommet i tanke om at i UK er der en som laver halsbånd efter kundes ønsker, har vi også den slags i DK????

Link til indlæg
Del på andre sites

Lexus har jo sådan et fint bredt læder halsbånd i 600 kr klassen. Meeen, nu er syningerne ved at være mører, sikkert på grund af vand leg, og de springer nu lidt efter lidt:(

 

Jeg er så kommet i tanke om at i UK er der en som laver halsbånd efter kundes ønsker, har vi også den slags i DK????

 

Skal det være læder, webbing eller nylon???

Link til indlæg
Del på andre sites

Et alternativ kunne være at opsøge en butik der sælger hesteudstyr - de har som oftest en sadelmager tilknyttet eller anden som forstår at arbejde i læder.

 

Nogle gange kan det også have en positiv indflydelse på prisen.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Et alternativ kunne være at opsøge en butik der sælger hesteudstyr - de har som oftest en sadelmager tilknyttet eller anden som forstår at arbejde i læder.

 

Nogle gange kan det også have en positiv indflydelse på prisen.;-)

Du er sq da oz så klog!:blink: :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg lavet en aftale på fredag med en sadelmager:-D Han synes min ide lyder spændene.....:hmm: måske jeg skulle tage patent på iden:lol:

 

Hmmmmm :hmm:

 

Så husk lige at oplyse om det er noget der kan betale sig herinde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har det været fredag :mrgreen: Hvad sagde manden til det????

GPS'n kunne ikke finde derud...Vej navnet var der godt nok. Men sadelmager skulle bo i nr 18 med da jeg kom der ud gik vejen kun til nr 16:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

GPS'n kunne ikke finde derud...Vej navnet var der godt nok. Men sadelmager skulle bo i nr 18 med da jeg kom der ud gik vejen kun til nr 16:hmm:

 

Og du ringede ikke til ham :confused:

 

Er "projektet" så lagt på hylden, eller :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og du ringede ikke til ham :confused:

 

Er "projektet" så lagt på hylden, eller :confused:

Nej jeg fik ikke hand nr med i bilen:stupid:

 

Nej, nej det er ikke henlagt, jeg skal bare finde en anden dag:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver et london farvet 7cm bredt læderhalsbånd, ringen bliver sat på med et læderstykke som bliver syet og nittet på. Spænde er et dobbelt pins spænde i messing, ringen er også i messing.

Halsbåndet skal smøres med læderfedt når det har været i vand, det fede er jo så at sadelmageren giver garanti for at Lexus ikke kan ødelægge hverken læder eller syninger!!!:klap:

Pris ca 500,-

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver et london farvet 7cm bredt læderhalsbånd, ringen bliver sat på med et læderstykke som bliver syet og nittet på. Spænde er et dobbelt pins spænde i messing, ringen er også i messing.

Halsbåndet skal smøres med læderfedt når det har været i vand, det fede er jo så at sadelmageren giver garanti for at Lexus ikke kan ødelægge hverken læder eller syninger!!!:klap:

Pris ca 500,-

 

Så er det da biligere end det færdig producerede :mrgreen:

 

Glæder mig til at se resultatet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...