Gæst topsytop Skrevet Marts 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Marts 18, 2009 Jeg kunne ikke lige finde ud af hvor dette indlæg hører til, så nu kommer det altså her. Når en tæve har fået hvalpe, hvor længe går der såfør hun kommer i løbetid igen? Er det de sædvanlige 6 mdr. fra sidste løbetid, eller går der længere pga. hvalpene ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2009 Jeg kunne ikke lige finde ud af hvor dette indlæg hører til, så nu kommer det altså her. Når en tæve har fået hvalpe, hvor længe går der såfør hun kommer i løbetid igen? Er det de sædvanlige 6 mdr. fra sidste løbetid, eller går der længere pga. hvalpene ? Mine er kommet i løb ca 3 måneder efter de har født. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst topsytop Besvaret Marts 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2009 Hold da op, det var hurtigt ! Jeg troede der måske gik lidt længere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Marts 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2009 Mine tæver har "trukket" den to måneder, svarende til godt og vel de to måneder de har været drægtige, dvs. to måneder ekstra fra den løbetid de blev parret i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Juelsgaard Besvaret Marts 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2009 Min tæve går 8 mdr. mellem hendes løbetider, uanset om hun har haft hvalpe eller ej. Så på hende påvirkes intervalet ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts