Hop til indhold

Du får den hund, du fortjener


Gæst librian
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Ej hvor er du altså fantastisk. a010.gif Ä og ö gik fint. Og det er nok nu at jeg ikke skal fortælle at jeg lige et kort øjeblik funderede over hvordan man lavede et svensk å. :lol:

 

Hi hi hi det svenske å er i en klasse for sig. Pissevsært!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst milder batmusen
Lederskabsbegrebet er i mine øjne slemt når det bruges til at tryne hunden "på plads" med regler der ikke har grund i livet mellem velfungerende hunde.

 

Råd som altid at skulle spise før sin hund, den må ikke komme i møblerne, den skal altid gå bagest ud og ind ad døre, den skal være nederst i hierakiet også under børn, den må ikke vise mistillid og f.eks. knurre over en ressource hvis den føler sig truet mv. er råd der stadig gives i lederskabets navn.

 

Dette har intet med lederskab at gøre, det er bare sølle magtdemonstrationer, som vi ikke burde have behov for at vise.

 

har dog heller ej påstået at det skal være sådan

 

mine ved udmærket godt hvem som bestemmer bestemmer og der er ingen regler i husstanden om at vi mennesker spiser først og går ind og ud af dørene først osv osv de gør det hele og mere til meeeen jeg har en grænse som de ikke skal overskride og det ved de

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
har dog heller ej påstået at det skal være sådan

 

mine ved udmærket godt hvem som bestemmer bestemmer og der er ingen regler i husstanden om at vi mennesker spiser først og går ind og ud af dørene først osv osv de gør det hele og mere til meeeen jeg har en grænse som de ikke skal overskride og det ved de

 

Nej, det har du ikke.

 

Jeg varede på at du skrev du ikke kunne forstå lederskab skulle være så slemt. Det er det hvis det betyder det jeg skrev. Andet var der ikke i det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Nej, det har du ikke.

 

Jeg varede på at du skrev du ikke kunne forstå lederskab skulle være så slemt. Det er det hvis det betyder det jeg skrev. Andet var der ikke i det

 

 

nej det med alle de ting er ikke det jeg mener med lederskab:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Nej, men det var den opfattelse der var på banen tidligere og stadig findes blandt nogle hundefolk jeg hentydede til.

 

ja det kan du da have ret i

 

der er ihvertfald mange der har sagt til mig at fordi min ene vapper trækker er det fordi hun mangler lederskab og hun ikke ved hvem der bestemmer især fordi hun faktisk går mere roligt når andre går med hende :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...