Hop til indhold

Max gåtur


Petrine
 Share

Recommended Posts

Hvor langt kan jeg mon forvente at Petrine kan gå? Træner til bjergbestigning, i går gik vi 2 timer, i dag 4 timer (havde fuldstændigt undervurderet Furesøen, den er lidt større end på krakskortet).

 

Hvis jeg går langsomt frem, hvor langt er så acceptabelt? Hun er udvokset og rimeligt fuld af krudt MEN både i går og i dag er hun så faldet halvdød om. Jeg er ikke klar over hvad der er rimeligt at forvente af så lille en hund, hun er ca 22 cm høj.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor langt kan jeg mon forvente at Petrine kan gå? Træner til bjergbestigning, i går gik vi 2 timer, i dag 4 timer (havde fuldstændigt undervurderet Furesøen, den er lidt større end på krakskortet).

 

Hvis jeg går langsomt frem, hvor langt er så acceptabelt? Hun er udvokset og rimeligt fuld af krudt MEN både i går og i dag er hun så faldet halvdød om. Jeg er ikke klar over hvad der er rimeligt at forvente af så lille en hund, hun er ca 22 cm høj.

 

Jeg vil sige det har noget med hastigheden at gøre, for hvis du går hurtigt skal Petrine jo løbe hurtigt hele tiden og så vil jeg mene at 4 timer er for lang tid. Men hvis du træner til bjergbestigning er der vel ikke noget til hinder for at du bærer de par kilo med jævne mellemrum i løbet af turen. :blink: Mon ikke hun kan vænnes til at sidde i en rygsæk?. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...