Hop til indhold

kan vi gøre? evt. tips til aktivering

guanomo
 Share

Recommended Posts

søndag 12.30 går turen til kbh. 35 stk. i bus til fck kamp, kl 17 ankommer vi til parken, mindre pattestive nok :roll::mrgreen::cool:

eneste jeg tænker på, er kæresten der skal være alene til kl 23 med en forårs kåd hund og en knægt på 3½ :hmm: hun kan ikke gå tur med dem begge alene, det har de for meget krudt i begge to :mrgreen: jeg har prøvet et par få gange, ingen udbredt succes og hyggebarometer røg i minus da vi forlod matriklen :evil:

vi har gjort 4 stk. fyldte marvben klar og en kong, men hva mon hun ellers skal finde på :hmm: fodersøgning, aktiverings spil, sit/plads/dæk er aftalt.

Hvis vejret holder går de nok i haven også.

:?:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaaa, du kan jo stå op i ordentlig tid, gå et par timer eller tre med hunden, og så skulle haven/kongs/træning da være rigeligt for resten af dagen, når det bare drejer sig om en enkelt dag ;-)

jo jo har tænkt mig at give ham en ordentligt formiddags tur, knægten står jo op senest kl 7 og så følger cujo med og så mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Min første tanke var også, at starte dagen med en rigtig god og lang tur med en masse oplevelser og dufte, så han kan blive dejlig træt og "brugt". :blink:

Man kan altid spæde en tur op med nogle øvelser, som gør hunden ekstra træt. :5up:

En god ting vil også være, hvis I har mulighed for at komme ud, hvor han kan blive sluppet fri og rigtigt kan få rendt noget af sin overskudsenergi af. Én ting er, at de kan løbe rundt i haven, men det er ikke helt det samme som, at kunne tonse på et stort areal, de ikke normalt er på. Nye steder, nye dufte og nye oplevelser = en træt hund. :mrgreen:

Når jeg skal gøre Buddy ekstra træt, hvis jeg skal noget, så er et par timer i skoven på stranden eller hundelegepladsen det, der skal til. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites