Hop til indhold

Kaprotabs


potil
 Share

Recommended Posts

Er der nogle der har erfaringer med Kaprotabs herinde?

Herr Flick spiser jo andre hundes hømhømmer hvilket har resulteret i dårlige mave*2 i den forløbne uge også vil jeg høre om man kan bruge det når hunden spiser andres hømhømmer og ikke sin egen?

 

og hvad med de piller man kan få ved dyrlægen, de skulle godt nok være dyre og ha' nogle trælse bivirkninger, nogen der ved noget om dem?

 

ja, jeg er ved at være lidt desperat for det er hårdt at vågne 4 om morgenen med en syg hund :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde samme problem med vores lab, da han var yngre. Han spiste den vores anden hunds hømhømmer. Vi fik det råd at give den anden hund, altså den hvis lort blev spist, ananas. Det har åbenbart en væmmelig lugt (som om det andet ikk har :shock:) og så vil de ikke spise det... Det hjælper jo så kun hvis man kender hømhøm-ejeren :-P Lidt svært at serverer ananas for hele nabolagets hunde :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
en update om herr flicks trang til andres affføring.

 

det er aftagende og selv selv hestepærere vokser i munden på ham og bliver spyttet ud igen :klap:

 

 

men han er dælme snu, for han snyder med pillerne, jeg fandt hele 3 piller under kludetæppet ved hans skål... :shock::mrgreen:

 

Han er ikke dum, den bette :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

en update om herr flicks trang til andres affføring.

 

det er aftagende og selv selv hestepærere vokser i munden på ham og bliver spyttet ud igen :klap:

 

 

men han er dælme snu, for han snyder med pillerne, jeg fandt hele 3 piller under kludetæppet ved hans skål... :shock::mrgreen:

 

 

 

Fniiiiiiiiiiiiiiiis Jeg elsker Herr Flick historierne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...