Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kaprotabs

Featured Replies

Besvaret

Er der nogle der har erfaringer med Kaprotabs herinde?

Herr Flick spiser jo andre hundes hømhømmer hvilket har resulteret i dårlige mave*2 i den forløbne uge også vil jeg høre om man kan bruge det når hunden spiser andres hømhømmer og ikke sin egen?

og hvad med de piller man kan få ved dyrlægen, de skulle godt nok være dyre og ha' nogle trælse bivirkninger, nogen der ved noget om dem?

ja, jeg er ved at være lidt desperat for det er hårdt at vågne 4 om morgenen med en syg hund :(

Besvaret

Vi brugte kraprotabs til Alto og det virkede på begge dele, og der var ingen bivirkninger overhovedet. Prøv dem:5up:

Besvaret
  • Forfatter
Vi brugte kraprotabs til Alto og det virkede på begge dele, og der var ingen bivirkninger overhovedet. Prøv dem:5up:

Det lyder super godt :blink:

Dem vil jeg købe med det samme, så Herr Flick kan blive kureret for den væmmelige trang :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Hvad er det for piller?

De skulle afhjælpe trangen til at spise afføring... jeg har vist fundet "synderen" - andre hundes afføring :neutral:

Besvaret
De skulle afhjælpe trangen til at spise afføring... jeg har vist fundet "synderen" - andre hundes afføring :neutral:

:5up:

Det var sq da smart

Besvaret
  • Forfatter
:5up:

Det var sq da smart

Ja, og det er det samme stof som der er i Aromat (det 3. tredje krydderi)

- gad vide om man kan bruge et som alternativ til pillerne? et lille drys af det på hundepillerne hver dag? :mrgreen:

Besvaret

Vi havde samme problem med vores lab, da han var yngre. Han spiste den vores anden hunds hømhømmer. Vi fik det råd at give den anden hund, altså den hvis lort blev spist, ananas. Det har åbenbart en væmmelig lugt (som om det andet ikk har :shock:) og så vil de ikke spise det... Det hjælper jo så kun hvis man kender hømhøm-ejeren :-P Lidt svært at serverer ananas for hele nabolagets hunde :engel:

• 4 weeks later...
Besvaret
  • Forfatter

en update om herr flicks trang til andres affføring.

det er aftagende og selv selv hestepærere vokser i munden på ham og bliver spyttet ud igen :klap:

men han er dælme snu, for han snyder med pillerne, jeg fandt hele 3 piller under kludetæppet ved hans skål... :shock::mrgreen:

Besvaret

det er aftagende og selv selv hestepærere vokser i munden på ham og bliver spyttet ud igen :klap:

men han er dælme snu, for han snyder med pillerne, jeg fandt hele 3 piller under kludetæppet ved hans skål... :shock::mrgreen:

Han er ikke dum, den bette :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Han er ikke dum, den bette :mrgreen:

nej, det er lidt utroligt at han har kunnet få den ide... det skøre apperat :mrgreen:

Besvaret

Fniiiiiiiiiiiiiiiis Jeg elsker Herr Flick historierne :blink: