Hop til indhold

Min hund har problemmer med hoften.?


Japansk-Bella
 Share

Recommended Posts

hej min ene hund, Bella (Japansk Spids) har fået problemmer med sin hofte, jeg har været ved dyrlægen, han tjekkede hende og gav mig nogle smertestillende som jeg skal give hende i dage, men det er som om det er blevet være. Før var det sådan at når hun legede og løb skreg hun og begyndte at halte, nu 3 dage senere står hun stille og så kan det komme pludseligt. Så jeg vil gerne høre om nogen har ideer til hvad jeg kan gøre, eller ved hvor jeg muligvis kan finde en hundekiropraktor på fyn??

på forhånd tak, :-):-D:neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal til dyrlægen igen.

 

Jeg kan forstå, at han ikke røngtenfotograferede hende første gang? Han har håbet på, at det var en forstrækning...

 

Men der kan være noget brækket..

 

Er hun kommet til skade på en eller anden måde? Det er ikke typisk for racen at have problemer med hofterne...

 

Jeg tror ikke, at en kiropraktor vil røre ved en ung spidshund med åbenlyse voldsomme smerter uden kendt årsag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Du skal til dyrlægen igen.

 

Jeg kan forstå, at han ikke røngtenfotograferede hende første gang? Han har håbet på, at det var en forstrækning...

 

Men der kan være noget brækket..

 

Er hun kommet til skade på en eller anden måde? Det er ikke typisk for racen at have problemer med hofterne...

 

Jeg tror ikke, at en kiropraktor vil røre ved en ung spidshund med åbenlyse voldsomme smerter uden kendt årsag.

Det kommer an på, hvordan den reagerer. Kiropraktoren undersøger selv hunden. Man behøver ikke komme med en henvisning. De starter som regel med først bare at se på den bevæge sig rundt og ved at snakke med ejeren om problemerne, herefter vil den blive undersøgt fysisk. De går ikke bare direkte på.

At det er en ung hund har ingen betydning. Kiropraktorer behandler også helt små hvalpe. :-)

 

Jeg ville også vælge at tage den til en kiropraktor eller få den røntgenfotograferet.

 

Jeg kender desværre ingen kiropraktor på fyn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...