Hop til indhold

Show liner


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Super lækre unikke showliner laves på bestilling. Kig på min hjemmeside for mere information: www.showleads.mono.net. Eller send mig en mail og hør nærmere om udvalget af de forskellige beads.

 

Mvh.

Malene

 

[email protected]

 

Hej igen.

 

Dine liner er rigtig flotte, og kan se at du har aget billedet med en anden baggrund end sort denne gang. Det ser rigtig godt ud :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hej igen.

 

Dine liner er rigtig flotte, og kan se at du har aget billedet med en anden baggrund end sort denne gang. Det ser rigtig godt ud :5up:

 

Hey...

 

Tænkte at jeg lige ville prøve igen at reklamere lidt for dem. Og tusind tak for rosen, det kan man jo altid bruge:blink:...

 

Jeg har netop haft en sending til Norge også.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

hej det ser godt nok flot ud og en super hjemmeside...

 

Har du en pris ide?

 

Hvis nu vi siger: 100 cm. og integreret kvæl:?:

 

eller 100 cm med stor/lille clip:?:

 

Bare som eksempler :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
hej det ser godt nok flot ud og en super hjemmeside...

 

Har du en pris ide?

 

Hvis nu vi siger: 100 cm. og integreret kvæl:?:

 

eller 100 cm med stor/lille clip:?:

 

Bare som eksempler :mrgreen:

 

Showlinerne koster 150,- pr. stk, modellen er underordnet:blink:.

 

I næste måned får jeg materialer hjem til at flette Lilla og turkise showliner, eller/og flette en af farverne ind i en hvid/sort showline:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Showlinerne koster 150,- pr. stk, modellen er underordnet:blink:.

 

I næste måned får jeg materialer hjem til at flette Lilla og turkise showliner, eller/og flette en af farverne ind i en hvid/sort showline:-D.

 

det var billigt jeg troede vi var over 300 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
det var billigt jeg troede vi var over 300 :mrgreen:

 

Jeg er ikke blevet momsresitreret (endnu).. så indtil videre kan jeg sælge dem forholdsvis billigt.. :blink:... Jeg har efterfølgende set at man i USA kan købe liner efter samme princip og derovre koster de 250+. Så ja det er ikke så mange penge for en håndflettet showline med flotte glasbeads på. Jeg vil lige hurtigt sige at jeg der IKKE indgår plastic i mine liner.

 

Men nu må i endelig sige til hvis i er interesserede i en showline.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
De er super flotte... Hvis jeg havde en mindre hunderace, og gik til DKK udstillinger skulle jeg helt bestemt have en :blink:

 

Men tror ikke liiige de egner sig til Schæfere :lol:;-)

 

Jeg har nu selv samojed.. :blink:.. som bekendt ikke er en lille race.. Men har også solgt til American Akitas, som ligger i den store ende... Men linerne er utrolig holdbare og kan virkelig holde til noget.

 

Men du er ALTID velkommen til at komme hen og se dem når jeg er afsted på udstilling... Jeg har dem nemlig altid med..:lol:... næste gang jeg skal afsted bliver i Haderslev... Hvis du kan rykke en line over giver jeg dig en gratis!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...