Hop til indhold

Så er hannen fundet og valgt


Gæst Aalborgpigen
 Share

Recommended Posts

Gæst Aalborgpigen

Vi har igennem lang tid været på udkig efter den rette gravhunde han til parring af vores dejlige lille gravhundepige.

De er begge miniature, og langhårede.

De er begge dejligt rolige og harmoniske samt velafbalancerede af sind.

 

Jeg har valgt en del fra dels pga størrelsen men også på udseende.

Jeg vil have en som er pæn, og desværre er der en del som ikke går under den betegnelse i mine øjne, og sindet var lige så vigtigt for mig.

 

Så nu venter vi spændt på løbetiden indtræffer :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gæst Aalborgpigen

Nej nej.. jeg kan også :blink:

Og har enda set et lignende sæt heroppe i omegnen hvor vi bor.

 

 

Vi går desværre og venter på vores tæve kommer i løbetid, det lader til hun snyder os ?

Nogen der har erfaring med det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Uha, mange erfaringer!

 

Det sker ofte, at tæven "snyder" ved at gå i løb på et andet tidspunkt end normalt. Min egen plejede at være god til at gøre sig ren, så der opdagede jeg det som regel først omkring ægløsnings tidspunktet. Så det blev til en hastetur til Örebro. En venindes hund lavede samme trick, og det blev en hastetur til Stockholm. Endnu en veninde, hvis hund dog har ægløsning meget tidligt i sin løbetid, oplevede det samme, og måtte tage fra Århus til Jönköping og parre på en p-plads midt om natten.

 

Alle ovenstående var noget med at skulle af sted i løbet af timer eller halve dage. Det eneste der er at gøre, er at blive ved med at holde godt øje med hende. Og eventuelt tørre dagligt bag i om morgenen inden hun får gjort sig ren, for at se om hun er gået i løb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...