Hop til indhold

Træning med lydighedsfelt for 1 gang


Trine
 Share

Recommended Posts

Så har vi haft første gang træning med lydighedsfelt :-D

Vi har ellers kun trænet lydighed i DCH og der bruger vi ikke lydighedsfelt. Nå men vi fik hjælp af en god ven fra DKK og jeg må nok sige at Bella hurtigt fattede meningen. Vi startede med at hun bare skulle gå ind i feltet efter en godbid, da det gik fint satte vi komando på. Dæk gik fint, men det bruger vi jo også i DCH. Sit og stå tog noget længerer tid, men de sidder der næsten nu. Jeg kunne godt se at hun er vant til at de kommandoer kommer når hun er ved siden af mig.

Men det var en sjov dag og det er ikke sidste gang vi træner det.

 

Dorte som har skaffet dem hjem, var også med ude og se det i dag. Hun ville gerne vide hvad det var hun solgte :-D Hvis i kikker ved www.apporten.dk kan i se Bella´s lege / trænings kammerat ( Dorte´s hund ) shakira ligge i belønningsfeltet.

Så efter 2 timers træning, kaffe og hygge snak om forskellige trænings måder kørte vi hjem. En dejlig dag med solskin og meget latter.

Jeg tror også Bella nød det, hun ligger nu og sover tungt og er helt lige glad med de tre unger + min egen der render i haven. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...