Hop til indhold

Forsinket præsentation


Adele
 Share

Recommended Posts

Så opdager man lige, at man ikke har præsenteret sig ordentligt endnu, selvom man har været på Hunde-forum siden sidste sommer :oops: Så nu får i en smøre, så i kan blive lidt klogere på hvem jeg er!

 

Jeg hedder Adele og er 14 år gammel, bliver 15 til september. Jeg bor uden for Viborg med min familie; min tvillingebror, mor, far og en bror som er flyttet hjemmefra. Jeg går i 8. klasse p.t, men håber at kunne komme til at arbejde med dyr, engang. Jeg bruger rigtig meget af min tid på at tegne, og så selvfølgelig på at gå med min hund. Og så spiller jeg desuden klaver!

 

Min hund hedder Sherlock. Han er min første hund, en Collie på snart 10 måneder, og er en rigtig dejlig fyr. Det er hovedsageligt mig som står for opdragelsen, hermed ikke sagt at mine forældre ikke vil, men jeg er den der har den største interesse for det, og har automatisk sat mig ind i den rolle.

Og så har jeg en Norsk Skovkat, som slet ikke er en Norsk skovkat (kort sagt). Han hedder Ramses, og er også min. Jeg har haft kat det meste af mit liv, faktisk også et enkelt marsvin og en papegøje, men Sherlock er som sagt min første hund.

 

Og så lige et par billeder af de to;

 

046.png

 

Sherlock008-1.jpg

 

Jeg er sikker på at Sherlock ikke er min sidste hund, og så skal jeg garanteret også havde hund når jeg flytter hjemmefra, engang. Det var alt for nu. Kom endelig med spørsmål, hvis der er noget i ligger inde med ;-) Hyg jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Jamen, velkommen til Adele :blink:

 

Og ingen grund til at have det dårligt over det - jeg har stadig ikke præsenteret mig og nu har jeg snart været her i 2 år :lol:

 

Storgriner, Azuro du behøver vist ingen nærmere præsentation.....:blink::blink::blink: Vi har jo måtte trækkes med dig i stort set samtlige indlæg......:rolleyes::mrgreen:, Du har jo HF til mellemnavn, :5up::5up:, og tak for det.....:klap2::klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Storgriner, Azuro du behøver vist ingen nærmere præsentation.....:blink::blink::blink: Vi har jo måtte trækkes med dig i stort set samtlige indlæg......:rolleyes::mrgreen:, Du har jo HF til mellemnavn, :5up::5up:, og tak for det.....:klap2::klap2:

 

Tark - det var sødt sagt :kys:

 

Eller noget, jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om den der "HF" til mellemnavn? :hmm:

 

Nå, never mind, tror bare jeg beslutter mig for at være stolt af det...! :mrgreen:

 

Nu har jeg også snart et liv igen :klap2: Only 45 indlæg to go... :-P

 

Undskyld spam :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...