Hop til indhold

Bededag ?? (sjælland)


FOX
 Share

Recommended Posts

Foreløbig tilmelding:

Mulline + Mille

Juliu´s mor + Julius + Marc

Berner-Rikke + Sookie :blink:

Sine + Freya

Lonny + Luna

Prizmann + Tex the killer

JeanetteH + Lækre Luna

Hakan og Bertha

Ida og Kejser (lab)

 

på måske listen:

Irene + Molly

Flemming + Alto

Sofie + Mona

Elliot + Krusty

Er det stadigvæk sådan tilmeldingen ser ud ? har mistet lidt af overblikket :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Foreløbig tilmelding:

Mulline + Mille

Juliu´s mor + Julius + Marc

Berner-Rikke + Sookie :blink:

Sine + Freya

Lonny + Luna

Prizmann + Tex the killer

JeanetteH + Lækre Luna

Hakan + Bertha

Ida + Kejser (lab.)

Tea + Danny

 

på måske listen:

Irene + Molly

Flemming + Alto

Mona + Sofie

Krusty + Elliot

 

Så håber jeg ikke jeg har glemt flere :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Rettelse herfra også: Hvis vi kommer bliver det med Pelle idet Molly er kommet videre til en varig familie.

 

Pelle kommer ikke med hvis der er løbske tæver med? for det gids jeg ikke eller hvis det er vådt i vejret og samtidig koldt

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer ikke med i morgen..

 

Vi har fået nyt sagsbehandlingsprogram på jobbet.. Det har betydet en uge uden telefoner og stadig en del arbejde liggende.. Jeg vil gerne nå så meget som muligt inden telefonerne begynder at kime mandag morgen, hvor 1 ud af 3 kollegaer er taget på ferie:shock::evil:

 

Luna har også været med på job de sidste par dage - samt gået fra Havdrup og hjem (10,6 km:-)) i går eftermiddags, så hun er lidt brugt..

 

Jeg håber I får en dejlig formiddag:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Stryg hellere Pelle og så mig til i morgen. Pelle har sagt nogle ubestemmelige lyde i dag, der lyder som en blanding mellem reverse sneezing og host/bræk.

 

Jeg kan ikke udelukke det er en luftvejsvirus (kennelhoste) der er ved at manifestere sig, selvom det kun er få gange han har "lydt".

Vi må hellere blive hjemme :(

 

Men rigtig god tur til jer alle :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Stryg hellere Pelle og så mig til i morgen. Pelle har sagt nogle ubestemmelige lyde i dag, der lyder som en blanding mellem reverse sneezing og host/bræk.

 

Jeg kan ikke udelukke det er en luftvejsvirus (kennelhoste) der er ved at manifestere sig, selvom det kun er få gange han har "lydt".

Vi må hellere blive hjemme :(

 

Men rigtig god tur til jer alle :-)

 

Øv, hvor ærgeligt! :(

 

God bedring til Pelledrengen! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv men kan godt forstå dig:ae:

 

Jeg er "net-løs" :evil: så jeg er lige kørt hjem til min bror for at se om der var afbud eller lign. Jeg ved ikke om pc kommer op at køre inden imorgen når jeg kører - men ellers ses vi bare derude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Broholmer Bertha

Jeg kan desværre ikke heller ikke komme da jeg skal ned og besøge min mormor nede på Lolland.. Men jeg opretter en tråd senere, med endnu en tur i Vestfolden.. Det lyder som om folk har det sjovt derhenne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg vel tilbage :mrgreen:

 

Ok, det har jeg så været i nogle timer, men alligevel :engel:

 

Ville bare lige sige tusind tak for en rigtig hyggelig dag til jer allesammen!:vinken:

 

Og så lige en special thanks til Mulline for at have bagt en super lækker kage :mums: Og til Fox for endnu engang at donere godbidder til mig - når nu de godbidder jeg havde købt, synes de ville stinke af maling :evil:

 

Jeg er ved at prøve at få lavet en film ud af mine optagelser fra dag :-) Men den bliver "kun" på 13 minutter, da jeg har dummet mig flere gange med ikke at filme, når jeg tror jeg gør det og filme, når jeg tror jeg ikke gør det :evil: Øv bøv altså, så en hyggescene med Priceman og Mille/Freja og en scene med Fox der træner Tex mangler :cry: Og så en lille scene, hvor bette Lunapigen graver i jorden - øv altså!

 

Men filmen skulle gerne være klar om en times tid - nu mangler jeg nemmerlig kun at oploade den på youtube :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår mon der kommer billeder fra jeres træf? :hmm:

 

Hehe, der kommer slet ikke nogen billeder :nar:

 

Jeg så i hvert fald ikke nogen tage noget...

 

Men på et eller andet tidspunkt, når jeg har fået det til at fungere, så kommer her en film på sammenlagt 13,xx minutter - prøvede at uploade den hele på én gang, hvorefter youtube (2 timer efter påbegyndt uploading!) sagde, at den var for laaaang :evil:

Så nu er jeg ved at cutte filmen over i to, men det tager altså bare laaaang tid med det program min far har... Og så har jeg haft travlt med at hjælpe med at sætte et hegn op ude i haven, ellers ville det være nået nu..

 

Men beklager forsinkelse :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline

Vi siger også tak for endnu en dejlig hundelegedag:-D

 

P/s der blev glemt en jakke, den tog vi med hjem, vi sender den gerne :-Deller den kan afhentes:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna og jeg vil også godt sige tak for en skøn dag :-D

 

Luna lærte en masse af jeres skønne hunde, som alle behandlede hende rigtig pænt og med en stor potion overbærenhed :-D

 

Og så var der Tex som lige påtog sig opgaven at lære Luna at hilse med respekt, mange tak for det Tex :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt I havde en hyggelig dag:-)

 

Luna og jeg var på job fra 6.30 - 15 og så gik vi hjem. Øj den var hård:lol:

 

Vi gik også hjem i onsdags.. der er 10.6 km og det er en hyggelig tur, men føj jeg var øm i går... efter 10 minutter var jeg godt nok ved at vende om, men vi klarede den.. uden regn.. Og Luna nyder det.. det er sgu fedt:-D

 

Jeg håber vi kan komme med næste gang:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lykkedededededes!

 

Så er filmene uploadet, de kan ses i denne tråd (så de ikke bliver væk i en eventuel mængde indlæg, erfaring fra andre tråde :lol: ):

 

http://www.hunde-forum.dk/hundetraef/7325-vestfolden-bededag-09-a.html#post183782

 

Vi siger også tak for endnu en dejlig hundelegedag:-D

 

P/s der blev glemt en jakke, den tog vi med hjem, vi sender den gerne :-Deller den kan afhentes:mrgreen:

 

Ai, tror sq det er mig, der har glemt noget igen :oops:

 

Er den sådan lys beige/hvid udenpå og har lyseblå fleece indvendig? For den er ikke herhjemme :oops:

 

Heller ikke sådan når vejret bliver så forbasket godt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...