Hop til indhold

Nye legekammerater?


Gæst Perlen88
 Share

Recommended Posts

Gæst Perlen88

Jeg ved ikke om tråden er lagt det rigtige sted, da det jo ikke kan debatteres, men kan ikke finde andre steder at lægge den, så prøver alligevel :)

 

Sagen er den, at jeg står med to hunde, der godt kunne bruge nye legekammerater; King på 4 år og Charlie på 7 måneder, Og jeg håber jo så, at nogen af jer herinde kan og er interessede :)

 

Jeg bor lige uden for Randers, men er villig til at køre efter det, hvis nogle af jer har tid og lyst.

 

King er en stor hund, men kan sagtens lege med både hvalpe og mindre hunde - han er meget forsigtig med den type hunde. Dog kan han ikke lege med hanhunde, han bryder sig ikke om ret mange hanhunde, og risikoen for slagsmål er desværre for stor.

Så helst en tæve.

 

Charlie skal helst lege med en stor hund (labrador størrelse og opefter) da han kan virke voldsom på nogle hunde. Det skal også helst være en psykisk stærk hund, der ikke lader sig tryne af ham. Ellers vil han sandsynligvis dominere for meget. Nogle hunde ville også blive bange for ham, hvilket jo ikke er hensigten :)

 

Hvis I har flere spørgsmål om hundene eller andet, er I meget velkomne til at stille dem. Jeg håber nogen af jer har hunde, I formoder kan lege med dem, og at I har lyst til det. :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad er det for nogle hunde du har? race tænker jeg på?

 

Sheila og jeg vil måske være interesseret:) Sheila er en psykisk stærk damehund, som desværre ikke så godt kan lide store hunde lige nu.. Så hun ville have rigtig godt af at lære nogle at kende:)

 

Hun elsker at lege vildt, gerne brydekamp og hun har meget lyd på. Når vi går tur med andre hunde, er hun dog meget mere afmålt og leger kun på kraftig opfordring, hvilket ændre sig så snart vi står stille lidt eller jeg opfordrer hende til det :lol:

 

Så vi ville sagtens kunne gå en tur for at se om de kunne finde ud af det på en strand eller noget, sheila skal helst lige have lidt tid til at se dem an i snor først:)

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad er det for nogle hunde du har? race tænker jeg på?

De er blandinger begge to. King er Labrador/Golden/Newfoundlænder - gætter jeg på :lol:

 

Charlie er Labrador/Rhodesian Ridgeback.

 

Hvilken race er Sheila?

 

Sheila og jeg vil måske være interesseret:) Sheila er en psykisk stærk damehund, som desværre ikke så godt kan lide store hunde lige nu.. Så hun ville have rigtig godt af at lære nogle at kende:)

Der tror jeg King ville være rigtig god. Han er som regel meget tålmodig - især med damerne :lol:

 

Hun elsker at lege vildt, gerne brydekamp og hun har meget lyd på. Når vi går tur med andre hunde, er hun dog meget mere afmålt og leger kun på kraftig opfordring, hvilket ændre sig så snart vi står stille lidt eller jeg opfordrer hende til det :lol::)

Charlie larmer også rigtig meget, når han leger. Det lyder rigtig voldsomt, så jeg bliver selv bekymret nogle gange :lol: Men der er aldrig noget i det.

 

Og jeg tror, at begge hunde ville nyde en omgang rask brydning. :lol:

 

Så vi ville sagtens kunne gå en tur for at se om de kunne finde ud af det på en strand eller noget, sheila skal helst lige have lidt tid til at se dem an i snor først:)

Jeg tænker lidt, at jeg kune tager den ene hund med til at starte med. Det kan måske virke voldsomt med to hunde, hvis hun i forvejen ikke er så glad for det. Og jeg kan også bedst styre en hund af gangen :lol:

De vil rigtig gerne snakke, når de møder en anden hund, så de trækker rigtig meget. King gør i hvert fald. Så det er jo lidt vigtigt, at jeg kan styre det, så en af hundene ikke lige pludselig render hen i hovedet af Sheila.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad er det for nogle hunde du har? race tænker jeg på?
De er blandinger begge to. King er Labrador/Golden/Newfoundlænder - gætter jeg på :lol:

 

Charlie er Labrador/Rhodesian Ridgeback.

 

Hvilken race er Sheila?

 

 

det lyder som nogle dejlige hunde:) Sheila er en labradorblanding på 25 kg af slank og lyn hurtig type :lol: Det ville være sundt for hende at lege med nogen der er større end hende selv, da det som regel agr været omvendt og hun tryner dem for nemt når hun leger så vildt :lol:

hun plejer dog at gemme den helt vilde leg til hun kender de andre lidt :wink:

 

 

Der tror jeg King ville være rigtig god. Han er som regel meget tålmodig - især med damerne :lol:

Og sheila er god til at være tøsefornærmet og spille kostbar :lol:

 

Charlie larmer også rigtig meget, når han leger. Det lyder rigtig voldsomt, så jeg bliver selv bekymret nogle gange :lol: Men der er aldrig noget i det.
Og jeg tror, at begge hunde ville nyde en omgang rask brydning. :lol:

 

jeg tror de ville havde det rigtig sjovt sammen, hvem kan larme mest og højest og se mest farlig ud 8) :lol:

 

Jeg tænker lidt, at jeg kune tager den ene hund med til at starte med. Det kan måske virke voldsomt med to hunde, hvis hun i forvejen ikke er så glad for det. Og jeg kan også bedst styre en hund af gangen :lol:

De vil rigtig gerne snakke, når de møder en anden hund, så de trækker rigtig meget. King gør i hvert fald. Så det er jo lidt vigtigt, at jeg kan styre det, så en af hundene ikke lige pludselig render hen i hovedet af Sheila.

 

Det ville vi nok sætte pris på ellers skælder hun i hvertfald ud :?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hej jeg er lige flyttet til Århus og har en dejlig kastreret schæfer/labrador blandig på 5 år....jeg vil rigtig gerne mødes og lege med hundene.....er det muligt???

 

Bor i Århus centrum har dog ingen bil...ku være fedt hvis vi ku mødes i en af parkerne :D

 

Hva siger i, er der nogle der er friske på det?????

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...