Hop til indhold

Hundenes julebilleder, også gerne af deres gaver ;-)


Gryn
 Share

Recommended Posts

Sikke søde billederr14.gifr14.gif

 

Sådan en gris har jeg også kigget på til Lua :wink:

 

Tak.

grisen er bare en succes, i starten kunne hun ikke få den til at sige noget. Nu har hun fundet ud af hvor hun skal trykke :lol:

Har du ikke hundebilleder fra julen :D

 

Desværre fik jeg ikke taget nogle billeder :( Havde for travlt med at agerer supervisor mellem hund og barn :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en pudsig ting den der "Snow". Men Groa synes i hvert fald at den er værdig som sovedyr :P

 

Her er et enkelt billede fra juleaften efter at Bedste er gået. Så gisper vi og får lidt veer :(

 

2199_gisper_1.jpg

 

Det næste taget i dag, og forestiller gaverne:

Lommetørklæder til at bide og flå i stykker, hundebamse, Oliver´s tørrede kødstrimmel, minibamse fra Bedste og pedigree tandtyggeting fra Bedste (Jeg: Adr. Toffi: Uhm)

Toffi ligger og hviler med sit barn i tasken, og har endnu kun haft tid og lyst til tandtyggetingen.

 

2199_RIMG0048JPG_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Peros juleaften gik rigtig godt :) Min kæreste holdte jul for sin familie herhjemme med Pero mens jeg var hos min familie.

Pero opførte sig eksemplarisk :D Han synes ænderne duftede meeeeget spændende og tilbragte derfor en stor del af dagen i køkkenet :lol: og var ellers også dygtig til at finde ro i sin kurv til trods for menneskemylderet:)

Han fik to gaver: et råt ben af os og pedigree denta sticks af kærestens familie (tror seriøst ikke de virker - det er jo bare bløde tyggeting).

 

Her er et par billeder af Pero, der åbner sin ene gave :D2214_DSCN2494_1.jpg

2214_DSCN2495_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Vivi:

 

Må man godt grine lidt af gispende Toffi? Hun ser altså lidt sød ud - men er sikker på hun havde det hårdt hehe..

 

Til PPP-pero:

 

Sikke dygtig Pero er til det med at åbne gaver! Bitten forlanger at jeg åbner, krøller sammen og kaster..

 

Til begge:

 

Jeg tænker på Pedigree dentastix lidt som lørdagsslik.. det er ikke sundt, eller på anden måde godt for os.. Men det smager altså godt alligevel :)

Og Bitten æææælsker hendes Pedigree dentastix - ve den som snakker grimt om den

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Vivi:

 

Må man godt grine lidt af gispende Toffi? Hun ser altså lidt sød ud - men er sikker på hun havde det hårdt hehe..

 

Til PPP-pero:

 

Sikke dygtig Pero er til det med at åbne gaver! Bitten forlanger at jeg åbner' date=' krøller sammen og kaster..

 

Til begge:

 

Jeg tænker på Pedigree dentastix lidt som lørdagsslik.. det er ikke sundt, eller på anden måde godt for os.. Men det smager altså godt alligevel :)

Og Bitten æææælsker hendes Pedigree dentastix - ve den som snakker grimt om den[/quote']

 

Ja, du må godt grine af Toffi´s lange tunge ud af munden :lol:

 

Altså den der dentastix, nu er der ikke mere tilbage, men den kommer vist ud i små bidder i den anden ende! -Enten det eller også har hun spist mandler, og det er jeg ret sikker på hun ikke har! Så det er vist ikke meget hendes mave-tarmsystem har kunnet optage af dentastix!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Til Vivi:

 

Må man godt grine lidt af gispende Toffi? Hun ser altså lidt sød ud - men er sikker på hun havde det hårdt hehe..

 

Til PPP-pero:

 

Sikke dygtig Pero er til det med at åbne gaver! Bitten forlanger at jeg åbner' date=' krøller sammen og kaster..

 

Til begge:

 

Jeg tænker på Pedigree dentastix lidt som lørdagsslik.. det er ikke sundt, eller på anden måde godt for os.. Men det smager altså godt alligevel :)

Og Bitten æææælsker hendes Pedigree dentastix - ve den som snakker grimt om den[/quote']

 

Ja, du må godt grine af Toffi´s lange tunge ud af munden :lol:

 

Altså den der dentastix, nu er der ikke mere tilbage, men den kommer vist ud i små bidder i den anden ende! -Enten det eller også har hun spist mandler, og det er jeg ret sikker på hun ikke har! Så det er vist ikke meget hendes mave-tarmsystem har kunnet optage af dentastix!

 

Nej, jeg har osse set dem komme flydende ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...