Hop til indhold

street walker line?


guanomo
 Share

Recommended Posts

Nogle der har prøvet den, eller prøvet en line med samme "egenskaber"

 

http://smileydog.dk/shop/street-walker-short-2115p.html

 

. Street Walker er lavet af 100% naturgummi og er derfor fleksible når hunden trækker i linen. Det unikke ved denne line er, at den minimerer det træk der normalt kommer i halsbåndet eller selen og dermed skåner hunden nakke og hals.

 

Spørger fordi jeg er nysgerrig og overvejer en ny line, men har ikek besluttet mig for hvilken type der skulle være :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt den her:

ezydog_leash_mutley_swatches_2_enl.jpg

 

- mest for at få en kort line - jeg synes det med elastikken er lidt en gimmick, og det får i hvert fald ikke hunden til at trække mindre.

 

Den skulle kunne tåle et træk på 680 kg, men efterfølgende er jeg kommet til at tænke på om det mon også gælder karabinhagen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt den her:

ezydog_leash_mutley_swatches_2_enl.jpg

 

- mest for at få en kort line - jeg synes det med elastikken er lidt en gimmick, og det får i hvert fald ikke hunden til at trække mindre.

 

Den skulle kunne tåle et træk på 680 kg, men efterfølgende er jeg kommet til at tænke på om det mon også gælder karabinhagen :hmm:

var hellere ikke så meget for at han skulle trække mindre, det skal vi jo lære ham :engel:og det er hellere ikek så slemt mere.

Det er mest pga. den nylon linie vi har nu godt kan gnave en del i hånden når han kæmper/trækker for at hilse på mennesker eller hund på den anden side af vejen..

 

Kabine hagerne skal kunne tåle det også, de er testet til det. ved ikke om det er 400-600 eller 1000 kg. Men en del er det i hvert fald.

 

Jeg har godt set din tråd med den linie :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte en line fra ezydog, mener den hed cujo, men er ikke sikker. Det var for at teste om den kunne afhjælpe Oscars trækkeri, når han bliver ivrig og skal skyyynde sig hen til det næste træ... Jeg kunne ikke mærke synderlig meget forskel og brød mig ikke om at gå med den (pga håndtaget), så den blev solgt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mest pga. den nylon linie vi har nu godt kan gnave en del i hånden når han kæmper/trækker for at hilse på mennesker eller hund på den anden side af vejen..

 

Den line du har linket til har jo også nylonhåndtag, så der vil nok ikke være den store forskel.

Det er det bedste ved EzyDog linen - det bløde neoprenhåndtag. Jeg er nemlig for længst færdig med nylon og andet "hårdt" materiale - har haft for mange vabler og brandsår :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den line du har linket til har jo også nylonhåndtag, så der vil nok ikke være den store forskel.

Det er det bedste ved EzyDog linen - det bløde neoprenhåndtag. Jeg er nemlig for længst færdig med nylon og andet "hårdt" materiale - har haft for mange vabler og brandsår :lol:

Var det den du bestilte hjem fra den lokale pusher? det med håndtaget tiltaler mig meget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var. Det tog dem kun 2 dage at få den hjem :5up:

ja for dem jeg elsker kan finde har et andet håndtag, de er ikke så fede... :hmm: hvad gav du så?

 

ellers har de den i rød...

http://loppetjansen.dk/halsbaand_seler_og_snore/hunde/snore_og_liner/nylon_stof/ezy_dog_mutley_line_m_soft_loop_1_m_sort_10821_da.html?manufacturers_id=43

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...