Gæst Amandajakobsen Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Hej . jeg får hvalp her til juli, og vil meget gerne gå til hvalpetræning. kender i nogle steder, hvor det er billigt, i roskilde og omg.? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 28, 2009 Rapporter Share Besvaret April 28, 2009 Tillykke med hvalpen. Husk vi vil meget gerne se billeder af vidunderet. Nu bor jeg ikke lige omkring Roskilde, men prøv at undersøge om DKK eller DCH har hold i nærheden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret April 28, 2009 Rapporter Share Besvaret April 28, 2009 Lige juli er der nok ikke mange hold der kører pga. sommerferie... Men så er der jo ofte opstart i aug. ville også kigge på DcH og Dkk, og var det ikke noget med at der var noget privat træning uhh kan ikke huske hvad det hed...:hmm::stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret April 28, 2009 Rapporter Share Besvaret April 28, 2009 Tæt på Roskilde er det ikke og om det er billigt kan diskuteres men vi (www.hundetræningkbh.dk ) starter hvalpetræning op i Søndermarken i juli. Kurset er ikke kommet på endnu, men det kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst topsytop Besvaret April 28, 2009 Rapporter Share Besvaret April 28, 2009 Der er også schæferhundeklubben, som har en træningsplads lige udenfor Roskilde ved Darup, pladsen kan faktisk ses fra motorvejen. DCH i Roskilde træner på selve dyrskuepladsen (det gjorde de i hvert fald dengang jeg gik der). Prøv at søge på Schæferhundeklubbens hjemmeside, eller DCHs hjemmeside. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Amandajakobsen Besvaret April 28, 2009 Rapporter Share Besvaret April 28, 2009 Mange tak alle sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret April 28, 2009 Rapporter Share Besvaret April 28, 2009 Jeg kører også hold i Roskilde Du kan se mere på www.gladevuffer.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts