Hop til indhold

muskelhund overfaldet af brumbasse


Gæst jack-hunden
 Share

Recommended Posts

Gæst jack-hunden

lille sød historie som der skete idag -

 

Jack min søde dejlige muskelhund, blev overfaldet af de dræber-brumbasse. (syntes han selv at et var)

Den store stærke hund, blev så bange for den lille brumbasse, der fløj rundt omkring ham. At han gemte sig bag mor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, men så må brumbasserne og blandinger deraf jo forbydes :mrgreen:

 

Den støtter Jessie helt sikkert :mrgreen:

 

Hun fandt en kæmpe brumbasse på badeværelsesgulvet og begyndte at lege med den (legebuk osv.) - brumbassen begyndte så at flyve og endte med at flyve 20 cm. over Jessie's højde og den fløj efter hende......

Så var legen lige pludselig ikke sjov mere og Jessie endte med rejste børster i sengen, mens brumbassen blev overvåget nøje.

 

Min farlige og modige jagthund :mrgreen:

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig syntes jeg du er heldig at han er bange for brumbasserne.

 

Tacco syntes de skal spises :( Så meget af tiden i haven går med at aflede ham fra at jagte rundt efter bier, hvepse og brumbasser :mad:

 

i går lykkedes det ham at fange en men den gjorde åbenbart ikke godt på næsen når han duttede til den så den måtte have et potedask til den døde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig syntes jeg du er heldig at han er bange for brumbasserne.

 

Tacco syntes de skal spises :( Så meget af tiden i haven går med at aflede ham fra at jagte rundt efter bier, hvepse og brumbasser :mad:

 

i går lykkedes det ham at fange en men den gjorde åbenbart ikke godt på næsen når han duttede til den så den måtte have et potedask til den døde :-)

Dræberhund, husk at få ham tjekket af en adf. bh. Det kan jo ende galt, hvilket dyr bliver ikke det næste? et firben?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dræberhund, husk at få ham tjekket af en adf. bh. Det kan jo ende galt, hvilket dyr bliver ikke det næste? et firben?

 

 

 

Tja i aftes var det en Ddb han forsøgte at nedlægge :mrgreen::-D

 

(Men Lexus var selv ude om det, han havde sat beskidte poter på køkken gulvet :-D)

 

En dag prøvede han at nedlægge et pindsvin men der skulle ikke lang tid til at overbevise ham om at det var en dårlig ide :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...