Hop til indhold

Mærkelig stilling =}


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Mio har siden han var stor nok til at nå, haft en mærkelig vane med at ligge i sofaen/sengen mens han står på gulvet. Han ligger med bagbenene ud til siden, og kan så stå/ligge sådan i flere minutter. :stupid:

 

Vi har tit grinet over denne adfærd herhjemme :lol: så nu kunne jeg godt tænke mig at høre om andre har oplevet det eller andre sjove stillinger?

 

(undskylder hans evil alien-øjne, men efter som der ikke er tale om "røde øjne", har jeg ikke fundet en løsning endnu :???:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Det behøver ansolut ikke betyde nogetsomhelst.

Omvendt kan det være fordi han hviler bedst i den stilling pga. noget i kroppen som strammer/er ømt.

 

Pelle lå meget ofte med hovedet udenfor sofaen, altså hængende nedad, og kun halvvejs inde på sine hynder så forparten af kropen var i lavere niveau end resten.

Han hvilede godt i den stilling.

Efter kiropraktorbehandlinger ligger han ikke sådan mere.

 

Hvis Mio kun gør det engang imellem ville jeg bare tage det let, men hvis det bliver mere eller mindre konstant ville jeg få ham tjekket.

 

Der er også den mulighed at han vil følge med i alt og ikke synes han "har tid til" at lægge sig helt op :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

:lol::lol::lol: Hehe - det er nok en blanding af begge dele

- storhedsvanvid og nysgerrighed :blink:

 

Men jeg vil da lige holde øje med ham i forbindelse med evt. led-problemer - man ved aldrig, han er jo vokset ret hurtigt i en periode :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Tacco kan også finde på det :-D

 

Men det er mest hvis han er på vej ned fra sofaen, og han så går i stå på halvvejen. Så kan han jo lige så godt stå der lidt :-D:mrgreen:

 

Som når en kat midt i soignering af pelsen bliver optaget af noget og sidder længe og kikker med tungen halvt ude af munden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...