Hop til indhold

Lexus' adfærd!?


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Lexus havde jo besøg af tacco 25.4, og de hyggede sig jo som de altid gør billeder lyver jo ikke:lol:

 

Tacco fandt en af lexus' bolde, en fancy en af slagsen fra New Mexico:rolleyes:

Den skulle pletøglen jo lige teste og med bolden i munden løber han knurrenede og fjolle fjolle mod lexus. Lexus kaster sig ned på siden med halen mellem benene:shock: Hallo lexus-klaphat, tacco vil da bare lege:rolleyes::lol:

Lidt senere kommer lexus hen under havebordet hvor vi sidder og snakker, tacco kommer så åbenbart lidt for tæt på og lexus giver en advarende kraftig knurren, vi får tacco til at flytte sig lidt, konflikt afværget. Et minuts tid efter løber de og leger igen.

 

Noget andet er hans ressurce-forsvar er meget makant når vi er ude sammen med andre og han står og drikker det er vel meget naturligt og jeg vil ikke lære ham ikke at sige fra når noget/nogen kommer fortæt på, bare tanken om at jeg har forbudt ham at sige fra og han så ville vælge at bide:shock: Jeg har set hvad han kan gøre ved et okseben:lol::engel:.. Heldigvis har han aldrig gjort tegn til at ville bide...(Ikke at han på noget tidspunkt vil komme til at mangle vand, jeg har altid en 15L vanddunk med til ham.)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Det lyder bare som om, at noget er vigtigere for ham som ressource (bordet og jeres nærhed) end andet (bolden).

Hvis jeg har forstået situationen ret?

 

Hvis jeg har, har du en hund som har et flot sprog og en god sprogforståelse og som ikke knurrer ad "ingenting", men godt kan sige fra når noget betyder nok for ham :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Det lyder bare som om, at noget er vigtigere for ham som ressource (bordet og jeres nærhed) end andet (bolden).

Hvis jeg har forstået situationen ret?

 

Hvis jeg har, har du en hund som har et flot sprog og en god sprogforståelse og som ikke knurrer ad "ingenting", men godt kan sige fra når noget betyder nok for ham :-D

Jamen det har du:-D

 

Det giver en god mening det her:-D

Jeg var jo ved at blive lidt "bange for at han var lidt dum" men det er jo så ikek tilfældet..Tværtimod! Det er jo egenlig det samme jeg ser med alle ddb'r jeg møder,

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det lyder helt almindeligt.

Som da vi var ude ved bunkeren og Dumle blev for meget. Der gik Lexus også under bordet og knurrede når Dumle kom tumlende ind. Da han bunpede ind i ham fik han en klar advarsel.

Jeg tror bare det med at "gå under bordet" er Lexus' måde til at sige at nu vil han gerne have lidt fred og bare hygge.

 

Jeg syntes absolut heller ikke du skal tage muligheden for at sige fra fra ham, han gør det jo så fint og han finder sig faktisk i meget inden han siger fra ;-)

Dumle siger også fra når andre hunde vil i vandskålen når han står der (medmindre den er stor nok til to) og det syntes jeg egentligt er helt iorden. Så må den anden hund lige vente lidt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jeg syntes det lyder helt almindeligt.

Som da vi var ude ved bunkeren og Dumle blev for meget. Der gik Lexus også under bordet og knurrede når Dumle kom tumlende ind. Da han bunpede ind i ham fik han en klar advarsel.

Jeg tror bare det med at "gå under bordet" er Lexus' måde til at sige at nu vil han gerne have lidt fred og bare hygge.

 

Jeg syntes absolut heller ikke du skal tage muligheden for at sige fra fra ham, han gør det jo så fint og han finder sig faktisk i meget inden han siger fra ;-)

Dumle siger også fra når andre hunde vil i vandskålen når han står der (medmindre den er stor nok til to) og det syntes jeg egentligt er helt iorden. Så må den anden hund lige vente lidt :blink:

Jeg syntes bare det var lidt underligt at han underkastede sig SÅ voldsomt for tacco under en klar lege invitation:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...