Hop til indhold

hejsa


Gæst bell-ami
 Share

Recommended Posts

Gæst bell-ami

Hej jeg er ny her inde på hundeforum.

Jeg hedder Yvonne og er 28 år. Jeg har en dejlig labrador blandning Sally på 6 år. Jeg har haft hende siden hun var 4 månder, ud over hende har jeg to katte og en hest.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg er ny her inde på hundeforum.

Jeg hedder Yvonne og er 28 år. Jeg har en dejlig labrador blandning Sally på 6 år. Jeg har haft hende siden hun var 4 månder, ud over hende har jeg to katte og en hest.:-)

 

Velkommen. Dejlig dyreflok du har. :lun: Er selv temmelig glad for hunde, katte og heste. :-D Glæder mig til billeder og til at høre mere om jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

VELKOMMEN..... :klovn:

 

Håber du får mange hyggelige stunder her på siden, glæder os til at se mange lækre billeder af dine hunde (OG kattene OG hesten, :blink:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bell-ami

takker, jeg håber også jeg bliver glad for at være ger inde.

Jeg synes der virker som en af de bedre steder at debatere.

det er nogle spænde debater der køre her inde:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bell-ami
Han er bare for smuk. Elsker det fine knæk på næsen de har. :hjerte: Misserne er også søde. :lun: Troede det var den samme, men det er så bare 2 meget ens. :-) Og hunden selvfølgelig.. :hjerte: :-)

 

ja de ligner hianden bort set fra at kisser er lang håret og lillemis kort håret. de er mor og søn

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...