Hop til indhold

Okse-ører


Lonny
 Share

Recommended Posts

Baldur har aldrig rigtig brudt sige om grise-ører, så nu har jeg forsøgt at bestille okse-ører fra www.olivers.dk , og der er altså åbenbart stor forskel på okse- og grise-ører, bare lige så I ved det.

 

Så hvis jeres hunde ligesom Baldur ikke kan lide grise-ører, så skulle I måske en dag prøve okse-ører :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er også okseører også et hit. Da Liva var mindre, kunne hun sagtens være en lille uges tid om sådan et øre - nu tager det ca. 10 minutter, så er det væk.

 

Her er hun med et, da hun var 13 uger

 

[ATTACH]9320[/ATTACH]

Redigeret af Dorte
ville lige tilknytte et billede
Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund giiiiiider slet ikke ører, gris, okse, lam eller kanin :roll::cry:

 

Pressede ben, politistave og andet af den slags gider hun slet ikke putte i munden :badr: hun snuser ultra kort, og det er så det :roll:

 

P.t. er oksehudsstænger et tyggehit :5up: Det er første gang hun har fattet interesse for en tørret tyggeting, håber det holder fingers_crossed.gif:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund giiiiiider slet ikke ører, gris, okse, lam eller kanin :roll::cry:

 

Pressede ben, politistave og andet af den slags gider hun slet ikke putte i munden :badr: hun snuser ultra kort, og det er så det :roll:

 

P.t. er oksehudsstænger et tyggehit :5up: Det er første gang hun har fattet interesse for en tørret tyggeting, håber det holder fingers_crossed.gif:oops:

 

Dem vil Baldur garanteret (forhåbentlig) også elske, han gider heller ikke rigtig tygge i noget, kun hvis jeg holder i den anden ende, og der tror jeg rent faktisk mere det er for hyggens skyld han gider :blink:

 

Næsten alt hvad jeg forsøger at give ham, render han bare ud i haven og graver ned :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Sms HUND 1

Okseøre kan også være bedre end grisseøre fordi de ikke er røget, det er ikke alle hundemaver der kan tåle dem lige godt. Pas foresten på med at lade hunden være alene med dem. Vores westie fik et stykke galt i halsen og var helt rundt på gulvet. Hun kunne heldigvis trække vejret og efter vi fik snakket med dyrlægen fik vi proppet noget leverpostej i damen og hun fik slugt det. Når det når en bestemt størrelse (relativt til hunden) kan det godt være lidt små farligt. Ligeledes kan hunden få den til at sidde fast i ganen hvis den er lidt uheldig. Ud over det er de også et hit her :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...