Besvaret Maj 7, 200917 år Forfatter comment_161517 Der er rigtig mange lande hvor man kan nøjes med et.. Har en liste et eller andet sted. Skal lige finde den. Jeg skrev sidste år til alle de lande jeg kunne tænke mig at besøge Ja tak til listen Synes godt nok det er uoverskueligt, og så kombineret med at reglerne bliver ændret så tit - men jeg må lokke søster ud at rejse! Rapporter
Besvaret Maj 8, 200917 år comment_162045 Rusland 1 (i championklasse) Luxemburg 1 (i championklasse) Sverige 1 Norge 1 Finland 1 Tyskland 4 mindst 1 år og 1 dag mellem første og sidste cac Estland 1 Letland 1 Cypern 1 i championklasse Georgien 1 cac Gibraltar 2 CAC Grækenland 3 CAC Kroatien 4 CAC Litauen 1 CAC Polen 3 CAC Rumænien 1 cacib Slovenien 4 CAC Tjekkiet 4 CAC Østrig 4 cac 3 dommere Schweitz 4 CAC Ungarn 4 CAC Rapporter
Besvaret Maj 8, 200917 år Forfatter comment_162048 Wauv og tusind tak - må vist på interrail eller noget Rapporter
Besvaret Maj 8, 200917 år comment_162053 Wauv og tusind tak - må vist på interrail eller noget Jeg vil med Rapporter
Besvaret Maj 8, 200917 år comment_162061 Jeg vil ikke med på interrail. Jeg vil kun til Gibraltar. Det ville dog være det mest absurde, at ens hund var champ i Gibraltar...og det var det ! Rapporter
Besvaret Maj 9, 200917 år comment_162178 Jeg vil ikke med på interrail. Jeg vil kun til Gibraltar. Det ville dog være det mest absurde, at ens hund var champ i Gibraltar...og det var det ! Hvis man nu tager meget på ferie der...:hmm:......så kan man jo liiiiige så godt nuppe et championat med... Rapporter
Besvaret Maj 11, 200917 år comment_162861 Rusland 1 (i championklasse) Luxemburg 1 (i championklasse) Sverige 1 Norge 1 Finland 1 Tyskland 4 mindst 1 år og 1 dag mellem første og sidste cac Estland 1 Letland 1 Cypern 1 i championklasse Georgien 1 cac Gibraltar 2 CAC Grækenland 3 CAC Kroatien 4 CAC Litauen 1 CAC Polen 3 CAC Rumænien 1 cacib Slovenien 4 CAC Tjekkiet 4 CAC Østrig 4 cac 3 dommere Schweitz 4 CAC Ungarn 4 CAC Malta 2 CAC I Tyskland skal du i øvrigt have 5 VDH-antwartschaft for at blive VDH-CH (Dortmund tæller dobbelt) For klubchampionatet 4 CAC men i 3 forskellige länder. Redigeret Maj 11, 200917 år af chr68866 stavefjel Rapporter
Besvaret Maj 11, 200917 år comment_162869 Husk i øvrigt at være obs på, at denne liste vist forudsætter hunden først er national champion i et FCI land. Det ville da være lækkert, om man kun skulle bruge et cert. for at blive champion rundt omkring uden man kom med noget i rygsækken. Jeg er klar på rosette-jagt i interrail stil! Nogen der skal til Bratislava i oktober i øvrigt? Rapporter
Besvaret Maj 11, 200917 år comment_162880 Husk i øvrigt at være obs på, at denne liste vist forudsætter hunden først er national champion i et FCI land. Det ville da være lækkert, om man kun skulle bruge et cert. for at blive champion rundt omkring uden man kom med noget i rygsækken. Jeg er klar på rosette-jagt i interrail stil! Nogen der skal til Bratislava i oktober i øvrigt? har du ikke fået rosetter nok denne week-end Rapporter
Besvaret Maj 11, 200917 år comment_162904 Nej! Flere, siger jeg dig... Flere!!! (er i øvrigt gået i gang med at gennemgå rosetkataloger fra både Thehøj og svensk fabrikant - uha, uha, der er mange fine og spændende rosetter, der skal sættes til uddeling på kommende skuer!) Rapporter
Besvaret Maj 11, 200917 år comment_162908 Nej! Flere, siger jeg dig... Flere!!! (er i øvrigt gået i gang med at gennemgå rosetkataloger fra både Thehøj og svensk fabrikant - uha, uha, der er mange fine og spændende rosetter, der skal sættes til uddeling på kommende skuer!) Så det du siger er at jeg bliver nødt til at disse manden og troppe op på næste skue Rapporter
Besvaret Maj 11, 200917 år comment_162910 Jeps, men er villig til at bytte med boxer-tingen. Rapporter
Besvaret Maj 11, 200917 år comment_162913 Jeps, men er villig til at bytte med boxer-tingen. :5up: Så tager jeg ulve-tingen i november? -og det faldt ikke sammen med nogen spaniel-ting? Rapporter
Besvaret Maj 11, 200917 år comment_162920 :5up: Så tager jeg ulve-tingen i november? -og det faldt ikke sammen med nogen spaniel-ting? Falder ikke sammen med spaniel-ting. Kun 40-års fødselsdag i familien, derfor jeg ikke kan tage den. Ulve-ting er i Næstved. Så blev det en aftale. Og hvor skal turen mon gå hen næste gang... Kennel Mutter Löwchen: hvor kan man gøre sig forhåbninger om fine rosetter og stor fangst? Handlerbussen gør sig jo bedst når den er mest farvestrålende (og så er de sidste 4-5 rosetter ikke engang på plads endnu...)! [ATTACH]9576[/ATTACH] Rapporter
Besvaret Maj 11, 200917 år comment_163022 Falder ikke sammen med spaniel-ting. Kun 40-års fødselsdag i familien, derfor jeg ikke kan tage den. Ulve-ting er i Næstved. Så blev det en aftale. Og hvor skal turen mon gå hen næste gang... Kennel Mutter Löwchen: hvor kan man gøre sig forhåbninger om fine rosetter og stor fangst? Handlerbussen gør sig jo bedst når den er mest farvestrålende (og så er de sidste 4-5 rosetter ikke engang på plads endnu...)! [ATTACH]9576[/ATTACH] Jeg elsker handlerbussen :hjerte: Rapporter