Hop til indhold

Erfaring søges!


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

Gæst Unknown99

Hej..

 

jeg sad lige og kiggede på nogle små chi hvalpe.. (og det her har intet med prisen at gøre..) men hvis man nu skulle falde over en hvalp som man bare må have.. er der så nogle der har nogle erfaringer derfra.. gerne med nogle hjemmeside, til kenneler der er til at handle med som dansker. grunden til, at jeg spørger er at jeg faldt over denne hjemmeside..

 

http://www.deutschedoggenwelpen.weblico.de/index.html

 

og jeg kom sådan til, at tænke på om man nu kan ligge depositum osv osv.. man har jo hørt så meget om disse øst europæiske hunde handler som ikke behandler deres hunde ret godt..

 

på forhånd tak

 

U99

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Køb en med DKK-Stamtavle. Så er du sikker på den ikke er smuglet ind i landet af nogle fjolser :-D

 

Held og lykke

 

 

Med mindre man har mod på at importere selv og få hvalpen flyttet over i DKK... så er det liiiige mine ord..:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99

nu har jeg så en chi med dru.. ;) men har bare tit set diverse kenneler skrive.. tysk, belgisk, amerikansk import.. så tænke jeg at det kunne det da være rart, at vide hvordan man gjorde.. hvis det nu var.. det er jo ikke altid man selv vælger sin hvalp hehe... :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
nu har jeg så en chi med dru.. ;) men har bare tit set diverse kenneler skrive.. tysk, belgisk, amerikansk import.. så tænke jeg at det kunne det da være rart, at vide hvordan man gjorde.. hvis det nu var.. det er jo ikke altid man selv vælger sin hvalp hehe... :P

 

Ofte importerer kenneler hunde hjem fra andre lande for at få nye blodlinier ind...Men forhåbentlig vælger du da selv hvem forældredyerne er..:hmm::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej..

 

jeg sad lige og kiggede på nogle små chi hvalpe.. (og det her har intet med prisen at gøre..) men hvis man nu skulle falde over en hvalp som man bare må have.. er der så nogle der har nogle erfaringer derfra.. gerne med nogle hjemmeside, til kenneler der er til at handle med som dansker. grunden til, at jeg spørger er at jeg faldt over denne hjemmeside..

 

http://www.deutschedoggenwelpen.weblico.de/index.html

 

og jeg kom sådan til, at tænke på om man nu kan ligge depositum osv osv.. man har jo hørt så meget om disse øst europæiske hunde handler som ikke behandler deres hunde ret godt..

 

på forhånd tak

 

U99

 

Det undrer mig meget at siden hedder "deutschedoggenwelpen" når det er Chihuahua de sælger - det er ligesom fra den ene yderlighed til den anden :hmm:

Det virker ikke seriøst, og tyder måske på at det er nogle der har skiftet race fordi der er flere penge i Chi'er.

 

Jeg ville nok vælge et andet sted at forelske mig - et stueopdræt hvor du kan følge din hvalp fra fødslen. Om der er stambog på eller ej, er mig ligemeget - du vælger selv hvad du foretrækker.

 

Hvis man ser et billede på sådan en side, og forelsker sig i netop den hvalp, er der nok desværre ret stor chance for at det ikke er den man får.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...