Hop til indhold

killing og hvalp


Gæst tanita
 Share

Recommended Posts

Gæst tanita

Nu har vil jo Danny (gordon setter) på 6 månder ca. og så her om 6 uger får vi en lille killing. En lille pige der er tricoler :lun:

 

Så er :?: hvordan vi bedst får kørt dem sammen. :?:

 

Danny er opvokset med katte hos opdrætter, og han snuser og slikker fint dem der er på gården hos mine forældre.

Men løber de vil han efter...

 

Billeder af den lille pige skal nok komme, og pige navne er velkomne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har vil jo Danny (gordon setter) på 6 månder ca. og så her om 6 uger får vi en lille killing. En lille pige der er tricoler :lun:

 

Så er :?: hvordan vi bedst får kørt dem sammen. :?:

 

Danny er opvokset med katte hos opdrætter, og han snuser og slikker fint dem der er på gården hos mine forældre.

Men løber de vil han efter...

 

Billeder af den lille pige skal nok komme, og pige navne er velkomne :mrgreen:

 

http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/6162-sammenforing-af-hvalp-og-katte.html

 

Her er lidt ideer fra da vi (gør vi stadig for de har ikke 100% accepteret hinanden) sammenførte hvalp og katte. Men du er heldig, for det er lettere at indføre en lille killing i familien end hvis katten var der først.

 

Glæder mig til billeder. Tricolour??? :hjerte: Ihhhhh gvor sødt. :lun:

 

Har du forresten kat i forvejen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kan jeg nok ikke hjælpe, jeg har rigelig problemer med at få Luna til at lade være med at løbe efter kattene og bide dem i halen :cry:

 

Men det jeg forsøger med Luna, og jeg ved endnu ikke om det virker, er at belønne al rolig opførsel i nærheden af kattene.

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/6162-sammenforing-af-hvalp-og-katte.html

 

Her er lidt ideer fra da vi (gør vi stadig for de har ikke 100% accepteret hinanden) sammenførte hvalp og katte. Men du er heldig, for det er lettere at indføre en lille killing i familien end hvis katten var der først.

 

 

På den anden side kan det altså også være lettere med en voksen kat, da den bedre kan sige fra, og ikke er nær så skrøbelig som en killing.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita
http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/6162-sammenforing-af-hvalp-og-katte.html

 

Her er lidt ideer fra da vi (gør vi stadig for de har ikke 100% accepteret hinanden) sammenførte hvalp og katte. Men du er heldig, for det er lettere at indføre en lille killing i familien end hvis katten var der først.

 

Glæder mig til billeder. Tricolour??? :hjerte: Ihhhhh gvor sødt. :lun:

 

Har du forresten kat i forvejen?

 

Vil staks skunde mig at læse den igemmen :mrgreen:

 

Ja tricoler lige som hunde kan være det altså rød/brun sort og hvid... den er bare så nuser :-D

 

Nej men har haft 2 før vi fik Rolle og desværre var de omplaserings katte der ikke kunne håndtere traffikken hos os (den ene var indedørskat, Den anden fra landet) nu prøver vi med en killing som er født her i byen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita
Og så synes jeg forresten Cirkeline er verdens sødeste navn til en lille pigemis. :lun:

 

Det kunne være et rigtigt godt forslag det kunne Natazja nok også godt lide :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg brugte oceaner af tid på at lære Bonnie at katte ikke er legetøj, og at man ikke behøver at løber efter dem hver gang de skal et sted hen :mrgreen:

 

Det har hun så også lært nu. Det tog "kun" 6 måneder. Men så ligger de til gengæld også og sover sammen og Bonnie passer kattenes pels for dem :lol:

 

(til stor glæde for min hankat, der ikke synes det der med hygiejnen er så vigtig :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

humm 6 måneder så slår manden da mig ihjel:shock: det er mig der vil ha hund det er mig der vil have kat og det er mig der vil have hest, men ham der har en masse arbejde ud af det:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg brugte oceaner af tid på at lære Bonnie at katte ikke er legetøj, og at man ikke behøver at løber efter dem hver gang de skal et sted hen :mrgreen:

 

Det har hun så også lært nu. Det tog "kun" 6 måneder. Men så ligger de til gengæld også og sover sammen og Bonnie passer kattenes pels for dem :lol:

 

(til stor glæde for min hankat, der ikke synes det der med hygiejnen er så vigtig :lol: )

 

Åhh det drømmer jeg også om. :lun: :5up:

 

Her er det kattene der er perfektionistiske till fingerspidserne med deres ydre, der må ikke sidde et hår forkert. Smilla er fuldstændig ligeglad hun laver kun nedre toilette. :engel: (Troede faktisk det var det ''normale'' for hund og kat). :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...