Hop til indhold

Bedste venner.


Gæst Kawida
 Share

Recommended Posts

Gæst Kawida

min bror har en dejlig labrador (viktor), og jeg har min lille Ballou på 11 kg.

 

min bror og jeg er naboer, er stort set sammen hverdag - og går altid ture sammen - nårh men til sagen :blink:

 

De 2 er bedste venner, de tumler rundt og leger og slås - Ballou har det med at hapse viktor i kinden, og kaster sig bare på ham, de bliver altid glade for at se hinanden - ballou er nu lige blevet kastreret så holder lidt lav profil da jeg ved de ikke kan styre det - meen hvor stor er chancen for de fortsat kan sammen ? er nemlig lidt nervøs for om der skal ske noget, at de en dag går i flæsket på hinanden. dette tænker jeg mest over når jeg er alene, vil helst ikke virke nervøs når de er sammen :blink: men er nok mere bekymret ?

 

når de får mad på græsset har Viktor sat ballou på plads da ballou blev for pågående... det er kun sket 2 gange og det var ikke angreb bare markering.

 

Er det bare at se tiden an ?

eller er der nogen gode råd?

 

:-D

 

Har aldrig "haft" 2 hunde på samme tid...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kawida
Hvor er du bange for, at de pludselig ikke kan sammen længere? Hvis de er bedste venner, bliver de da nok ved med at kunne lide hinanden, hvorfor skulle de ikke det? :-)

 

ja ville synes det ville være så synd :oops: men min hund er lige blevet kasteret og kan virkelig mærke han savner sin ven, og omvendt siger min bror...imorgen skal de heldighvis lige ud på en lille stille gå tur sammen :-D

så er lidt mindre nervøs ;-) når jeg kan se hvordan de er hver for sig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kawida
Jeg ville passe på indtil stingene er fjernet, en pludslig spurt, et lille nap og så kan såret gå op, men bagefter, så er det bare fuld fart frem igen.

 

 

heller ikke hvis de kun går i snor ? det var det jeg havde tænkt mig :oops: men gør det selvfølgelig ikke hvis det er for "farligt" så må de bare vente :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kawida

ville bestemt ikke slippe dem løs, det har jeg slet ikke nerver til, det var bare det at de kunne se hinanden og gå en lille tur sammen så og få lidt glæde af hinanden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...