Hop til indhold

Hunderampe


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Er der nogle af jer, der er interesseret i at overtage en hunderampe. I kan se den her:

 

http://loppetjansen.dk/hund/transport/tilbehoer_til_bil/hunderampe_l160xb40cm_5982_da.html

 

Vi købte den, fordi Bassen jo ikke måtte springe ud og ind af bilen, da han var lille, men han skulle ikke gå på nogen rampe. Han skulle bæres og det skal han stadig, så et stk rampe ledig.

 

Brugt: En gang og det var da vi konstaterede, at han ikke går på ramper.

Pris: Ingenting andet end porto, hvis den skal sendes.

 

Den må også gerne afhentes her (Odense). Vi kan tage den med til Køge d. 16. maj eller Vejen d. 30. maj. Vi kan også have den stående her, hvis en eller anden er interesseret og alligevel skal vejen over Fyn på et tidspunkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Super :5up: Jeg må lige snakke med den anden havldel om at finde et tidspunkt at hente den på -jeg er ikke selvtransporterende :( Så vender jeg lige tilbage :-) Hvilken del af Odense snakker vi om?

 

Tarup-Pårup...Odense NV... og du snakker bare med kalenderen, den bedre halvdel og hvad der ellers skal tage i ed og vender tilbage, når du ved et eller andet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...