Hop til indhold

Noget man bliver lykkelig af og se!!


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Jeg fandt det her klip på youtube - og jeg fik helt tåre i øjnene af og se disse vidunderlige hunde i deres vidunderlige liv :lun::lun:

 

Måske var det fordi jeg lige havde set animal cops i tvet og det bliver jeg altid så nedtrykt af og derfor varmede det sådan mit hjerte og se disse hunde lege og hygge sig på noget af et stykke jord!

 

Tag et kig selv - [media]

[/media]

 

God søndag til jer alle

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nanett

Jeg elsker den video. Der er også en tilsvarende med Harlekins hvor der er fire dejlige vuffere der går helt amokka ved fodringstid.

 

Undskyld hvis jeg lader der gå GD i tråden, men du MÅ se dette clip:

 

[media]

[/media]

 

Hvem kan ikke elske den spasserhund? Hun er nuuuuser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt det her klip på youtube - og jeg fik helt tåre i øjnene af og se disse vidunderlige hunde i deres vidunderlige liv :lun::lun:

 

Måske var det fordi jeg lige havde set animal cops i tvet og det bliver jeg altid så nedtrykt af og derfor varmede det sådan mit hjerte og se disse hunde lege og hygge sig på noget af et stykke jord!

 

Tag et kig selv - [media]

[/media]

 

God søndag til jer alle

 

Ja den video er skøn! Jeg har opdrætterens hjemmeside gemt i mine favoritter, til når jeg trænger til at blive mindet om hvor godt hunde kan have det: http://www.gratefuldanes.com/

 

Og det har jeg i dag - jeg søgte efter hundebilleder på Google og kom til at se et rædselsfuldt et, der bare har brændt sig fast på nethinden :cry:

 

Også en dejlig video den anden - det er bare så typisk GD :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Jeg elsker den video. Der er også en tilsvarende med Harlekins hvor der er fire dejlige vuffere der går helt amokka ved fodringstid.

 

Undskyld hvis jeg lader der gå GD i tråden, men du MÅ se dette clip:

 

[media]

[/media]

 

Hvem kan ikke elske den spasserhund? Hun er nuuuuser.

 

Hahahahaha - ja - det er simpelthen FOR bedårende..nogen synes måske de er klodset men jeg synes de er over seje og fulde af personlighed :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Når der nu alligevel er gået GD i den, så skal I lige se min yndlings GD video også ;-)

[media]http://www.metacafe.com/watch/1074/babysitter_dog/[/media]

 

Ja, den der har jeg faktisk set! Det er for kært :ae: - jeg synes der er mange gode film derinde som virkelig afspejler hvor tålmodige og gode GDér er ved børn :lun:

 

Der er sååå mange bedårende klip af disse hunde - men selvfølgelig også andre :-D Dejligt at jeg ikke er den eneste der sidder og hygger mig med disse klip på youtube. Havde faktisk tænkt mig selv og smide klip derind fra vores lille vuffer :lol: - er så hyggeligt når man kan følge lidt med i hinandens hundeliv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...