Hop til indhold

Ad ad ad ad


Gæst NovaMedova
 Share

Recommended Posts

Gæst NovaMedova

Jeg har lige modtaget en mixed goodybag fra zoo-plus.uk. Jeg har givet min hund lidt fra toppen de sidste par dage, men i dag syntes jeg hun skulle have en lækker hov nede fra bunden. Da jeg kaster hoven (eller hvad det nu er) til hende, VÆLTER det ud med små klamme biller eller larver:shock: Jeg kigger så i posen og den er nærmest levende af de små klamme dyr. :shock:

 

FY FOR SATAN siger jeg bare. Fik heldigvis taget hoven fra Nova. Men vær opmærksom hvis du køber en sådan pose fra dem.

 

Uh, bare tanken om at jeg har haft hånden godt nede i posen uden at opdage det. AD:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Jeg har lige modtaget en mixed goodybag fra zoo-plus.uk. Jeg har givet min hund lidt fra toppen de sidste par dage, men i dag syntes jeg hun skulle have en lækker hov nede fra bunden. Da jeg kaster hoven (eller hvad det nu er) til hende, VÆLTER det ud med små klamme biller eller larver:shock: Jeg kigger så i posen og den er nærmest levende af de små klamme dyr. :shock:

 

FY FOR SATAN siger jeg bare. Fik heldigvis taget hoven fra Nova. Men vær opmærksom hvis du køber en sådan pose fra dem.

 

Uh, bare tanken om at jeg har haft hånden godt nede i posen uden at opdage det. AD:megaked:

 

 

Mmmmm, lyder som dejlige små maddiker!

 

Kender en der havde et kødben til hunden liggende ude på altanen. Ved ikke hvor tit det var i brug, men en dag står hunden og gør ved døren, fordi altanen pludselig var blevet mere eller mindre levende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NovaMedova

Jeg har allerede skrevet til dem, og de ville sætte pengene ind på min konto en af de næste dage.

 

-Havde håbet jeg ville få en kæmpe pakke med hundeguf som undskyldning i stedet;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NovaMedova
Dem har jeg også haft.. I forskellige tørrede ting.. Jeg får befriet dem så godt som muligt fra billerne og så ryger de tørrede ting i fryseren i fryseposer.. så holdes de fri fra billerne..

 

Og alt det jeg køber af tørrede ting ryger i fryseren med det samme

 

Så du tror det er ok at give det alligevel?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...