Hop til indhold

Renlighed...


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

Gæst Unknown99

Vores 20 uger gammel hund er blevet renlig huraa! det er bare fedt, ikke at skulle tænke på tis og prut indedøre... vores succes i renligheden skyldes nok punktlig gåture, samt masser af ros når han lavede udendøre(og rodalon når han lavede indedøre hehe).. andre der vil fortælle hvordan de gjorde deres hund renlig og hvor gammel den var? :D kunne være sjovt, at høre om andre har gjort det anderledes.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Tillykke.

 

Uha, husker ikke hvor gammel min den yngste var. Husker bare, at netop som jeg tænkte NU er den renlig, så kom der et uheld. Dog sjældent, men lidt tissesøer kom der en gang i mellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Mimi var stort set renlig fra dag 1, hendes opdrættere havde allerede da hun var helt lille startet renlighedstræningen op - selvfølgelig kunne der ske uheld, men så var det som regel min skyld, når jeg lod der gå lidt for lang tid :oops: Fra hun var 4 mdr. havde hun fanget fidusen med at sætte sig foran døren når hun skulle ud og besørge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kasper-9400

Balther var renlig da han var 4 måneder. han står ved dørn og piver når han ville ud.

 

han har ikke faste tider endnu for ellers skulle han ud 30 gange ud over de tider:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Balther var renlig da han var 4 måneder. han står ved dørn og piver når han ville ud.

 

han har ikke faste tider endnu for ellers skulle han ud 30 gange ud over de tider:mrgreen:

vores er desværre ikke begyndt, at hverken pive, eller gå ud til døren.. vi går bare med ham på faste tider, og så er den i vinkel.. så sker der ingen uheld.. og han kan snildt holde sig 6-8 timer.. men det kun om morgenen når han ligger og putter i sengen hos os.. ellers går der omkring 4-6 timer før han skal ud igen.. men vi går med ham om morgenen, om eftermiddagen, om aftenen, og så inden vi går i seng.. så er der ingen tisseri eller prut på gulvet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kasper-9400

fedt at han kan holde sig i så lang tid.

 

Balther kan godt nok ikke holde sig så længe.

 

jeg må lige se hvor mange gange han ville ud idag. for det kan blive til mange ture:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

vores er desværre ikke begyndt, at hverken pive, eller gå ud til døren.. vi går bare med ham på faste tider, og så er den i vinkel.. så sker der ingen uheld.. og han kan snildt holde sig 6-8 timer.. men det kun om morgenen når han ligger og putter i sengen hos os.. ellers går der omkring 4-6 timer før han skal ud igen.. men vi går med ham om morgenen, om eftermiddagen, om aftenen, og så inden vi går i seng.. så er der ingen tisseri eller prut på gulvet..

 

Vi lærte oscar at halse og bad ham derefter halse hver gang han gik til døren. Det virkede helt perfekt. Vi er igang med det samme med Svea - noget forsinket da jeg ikke mente det var "nødvendigt" indtil en aften hvor hun tissede på gulvet i soveværelset efter at have stået og gået til døren nogle gange. Jeg var faktisk vågen, men ventede på en lille lyd fra hende (som Oscar altid plejer) for at vide om hun skulle ud eller bare ledte efter et sted at sove. Det resulterede i en pyt på gulvet, sådan kan det gå... Så nu er det halse hver gang inden døren bliver åbnet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...