Hop til indhold

Telepati - kan det virkelig passe


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg er nok det man kalder et rationelt menneske og jeg har lidt svært ved at tro på mange af de alternative ting, men alligevel er jeg lidt facineret, og ville nogle gange ønske at jeg vidste om det virkelig kunne passe.

 

F.eks. telepati, hvor ville det være fedt hvis jeg kunne få at vide hvad mine hunde tænkte....

 

Hvad med jer andre tror I på det, eller er der nogen af jer der har prøvet telepati, og hvad var jeres oplevelse af det?

 

Jeg har set denne annonce, hvad mener I om den?:

 

Telepati:

Telepati er at sende/modtage rene billeder og impulser fra et andet individ. Dyrene kommunikerer i rene billeder, i stille-sind der hvor tankerne ikke er. For at kommunikere med dyrene må vi bevæge os ud af sindet - bagom tankerne, der hvor der kun er impulser og stilhed. Det føles som en meditativ tilstand hvor alle vores sanser er åbne, hvor vores sjæl kommunikerer i ren kærlighed med andre sjæle.

 

Åndsvidenskaben skelner mellem den interne og eksterne telepati. Den interne telepati er den udveksling af impulser der foregår mellem hjernen, astrallegemet, mentallegemet, og i bedste fald sjælen på kausalplanet. Den eksterne telepati kan defineres som en spontan overførsel af impulser mellem mennesker/dyr. Vi står i vedvarende telepatisk kontakt med vores omgivelser uden at vi ofte er klar over, at vi hele tiden modtager billeder og følelsesindtryk fra omgivelserne. Der findes mange typer af telepati afhængigt af det bevidsthedsplan de udtrykker sig på. Den sande telepati er kommunikation fra sjæl til sjæl.

 

Udviser dit dyr en adfærd du ikke forstår, og fornemmer du at dit dyr prøver at fortælle dig noget som du ikke er i stand til at opfange? I min adfærdsterapi tilbyder jeg også at lave en telepati på dit dyr, hvor du enten stiller spørgsmål omkring bestemte emner eller situationer i Jeres hverdag eller du af ren nysgerrighed vil høre dit dyr hvordan hun eller han har det. Jeg laver en indtuning via et billede af dit dyr som sendes til mig inden telepatien, og du vil efterfølgende iflg. aftale modtage telepatien i et renskrevet format.

 

Dyret kan vise billeder, symboler, farver, følelser og fortælle med eksakte ord, alt efter hvad dyret finder er vigtigt. Nogle dyr fortæller lange historier, hvor andre er mere sparsomme med informationer, igen alt efter hvad dyret føler det er klar til at dele med os og hvor alt efter hvor klar vi er som mennesker til at modtage den information.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Jerg ved ikke om det passer, eller om der kan være tale om tilfældigheder..Men...

 

Vores Schæfer Zantie have det med at æde afføring på alle gåture, og det slog ALDRIG fejl. Jeg ringede til Dawn Allen. og efter samtalen´var vi på en gåtur, efter den dag rørte zantie ikke afføring igen.

 

Billie var skrækslagen for dyrlæger.. Jeg ringede til Dawn igen. Efter den samtale gik billie stille og roligt ind til dr. dyr uden nogen form for nervøsitet eller angst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jerg ved ikke om det passer, eller om der kan være tale om tilfældigheder..Men...

 

Vores Schæfer Zantie have det med at æde afføring på alle gåture, og det slog ALDRIG fejl. Jeg ringede til Dawn Allen. og efter samtalen´var vi på en gåtur, efter den dag rørte zantie ikke afføring igen.

 

Billie var skrækslagen for dyrlæger.. Jeg ringede til Dawn igen. Efter den samtale gik billie stille og roligt ind til dr. dyr uden nogen form for nervøsitet eller angst.

 

:shock:

 

Mener også at Sonja oG tyson har prøvet det:5up:

 

Jeg ville være helt nervøs for, hvad Cleo ville fortælle:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jerg ved ikke om det passer, eller om der kan være tale om tilfældigheder..Men...

 

Vores Schæfer Zantie have det med at æde afføring på alle gåture, og det slog ALDRIG fejl. Jeg ringede til Dawn Allen. og efter samtalen´var vi på en gåtur, efter den dag rørte zantie ikke afføring igen.

 

Billie var skrækslagen for dyrlæger.. Jeg ringede til Dawn igen. Efter den samtale gik billie stille og roligt ind til dr. dyr uden nogen form for nervøsitet eller angst.

 

Det lyder da helt utroligt, hvem er Dawn Allen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jerg ved ikke om det passer, eller om der kan være tale om tilfældigheder..Men...

 

Vores Schæfer Zantie have det med at æde afføring på alle gåture, og det slog ALDRIG fejl. Jeg ringede til Dawn Allen. og efter samtalen´var vi på en gåtur, efter den dag rørte zantie ikke afføring igen.

 

Billie var skrækslagen for dyrlæger.. Jeg ringede til Dawn igen. Efter den samtale gik billie stille og roligt ind til dr. dyr uden nogen form for nervøsitet eller angst.

 

Dogue, kan jeg ikke få det telefonnummer??? Please g020.gif Jeg kunne godt bruge en som kunne forklare Noomi fordelene ved at høre efter når der bliver kaldt og sår'n :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...