Hop til indhold

Lure coursing


Buju
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst PPP-Pero

Jeg er SÅ misundelig!!! :damn:

Dig og Samson må lige huske at nyde det ekstra meget på vegne af Pero og mig :blink:

 

Håber håber håber der starter noget mere eller mindre permanent i Jylland... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er SÅ misundelig!!! :damn:

Dig og Samson må lige huske at nyde det ekstra meget på vegne af Pero og mig :blink:

 

Håber håber håber der starter noget mere eller mindre permanent i Jylland... :-)

 

Det skal vi nok:mrgreen:

 

Nu har vi også ventet længe på det, der har i månedsvis stået på deres hjemmeside at de holdt vinterferie og ville starte igen i marts:rolleyes:

 

Og ellers er det jo en oplagt mulighed for en tur til Sjælland...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er SÅ misundelig!!! :damn:

Dig og Samson må lige huske at nyde det ekstra meget på vegne af Pero og mig :blink:

 

Håber håber håber der starter noget mere eller mindre permanent i Jylland... :-)

 

 

Du kan holde øje på www.myndeklubben.dk. Der er bla. løb i Bjerringbro 1.Juni og igen i Jylland, et ikke fastlagt sted, den 27.Juni :-D:mrgreen:

 

Der har været løb i Bjerringbro 2 gange i denne sæson :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Du kan holde øje på www.myndeklubben.dk. Der er bla. løb i Bjerringbro 1.Juni og igen i Jylland, et ikke fastlagt sted, den 27.Juni :-D:mrgreen:

 

Der har været løb i Bjerringbro 2 gange i denne sæson :5up:

 

TAK!!:-D Jeg synes ellers jeg inde på Myndeklubbens hjemmeside hver anden dag for at se om der er nye lure coursing-datoer:rolleyes: Havde opgivet lidt, så tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på det! :kys:

Desværre så er den første dag liiige inden min store eksamen og den anden mens jeg er i USA :megaked:

Men jeg kan se at de kommer til Jylland igen henover sommeren, så jeg må nok bare være tålmodig igen igen igen... (sidst det var i Jylland var jeg på Sjælland til bryllup:stupid:)

Link til indlæg
Del på andre sites

TAK!!:-D Jeg synes ellers jeg inde på Myndeklubbens hjemmeside hver anden dag for at se om der er nye lure coursing-datoer:rolleyes: Havde opgivet lidt, så tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på det! :kys:

Desværre så er den første dag liiige inden min store eksamen og den anden mens jeg er i USA :megaked:

Men jeg kan se at de kommer til Jylland igen henover sommeren, så jeg må nok bare være tålmodig igen igen igen... (sidst det var i Jylland var jeg på Sjælland til bryllup:stupid:)

 

Det er altså også for dårligt at myndeklubben ikke lægger løbene efter din kalender :mrgreen:

 

Men bortset fra det så kunne det da være meget smart at holde en fridag liige før eksamen, bare for at tænke lidt på noget andet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Det er altså også for dårligt at myndeklubben ikke lægger løbene efter din kalender :mrgreen:

 

Men bortset fra det så kunne det da være meget smart at holde en fridag liige før eksamen, bare for at tænke lidt på noget andet :-D

 

Ja, jeg overvejer det også lidt :hmm:

Det er meget fristende! Men jeg må lige se hvordan det hele står til op til eksamen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Hvor spændende :ivrig:

 

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at prøve det med den lille fartjævlel Lyssa.

 

Kan alle hunde prøve det eller er det "kun" bestemte racer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende :ivrig:

 

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at prøve det med den lille fartjævlel Lyssa.

 

Kan alle hunde prøve det eller er det "kun" bestemte racer?

 

Så vidt jeg kan forstå på RR-klubben som arrangerer det i Vallensbæk, så er deres maskine ikke så avanceret, så hundene skal løbe med en vis hastighed for at kunne prøve.

 

Samson løb efter den langsomste hastighed. Jeg tror arrangøren kontakter dig inden (tilmelding er på hjemmesiden) for lige at høre om det kan lade sig gøre.

 

Men det ser alligevel ikke rigtig ud til at der er noget i næste weekend:confused:

Jeg har lige sendt dem en mail for at høre, der er kun det arrangement den 17. maj i kalenderen, og det er ikke muligt at tilmelde sig andre:megaked:

 

Håber det er en fjel fra deres side

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Dolph og Pero på afveje? Dolph som cheerleader?

 

Arj, nu bliver det jo endnu mere fristende!!! Iiih altså. Det kunne være SÅ sjovt! (Synes nu stadig Dolph lige skal prøve - bare for at du kan sige at din chi har været til lure coursing :mrgreen:)...

 

Skal vi ikke lige snakke sammen om det i næste uge?

 

Nå, forresten... Det er jo en mandag kl. 11.00 om formiddagen - arbejder du ikke der???:neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj, nu bliver det jo endnu mere fristende!!! Iiih altså. Det kunne være SÅ sjovt! (Synes nu stadig Dolph lige skal prøve - bare for at du kan sige at din chi har været til lure coursing :mrgreen:)...

 

Skal vi ikke lige snakke sammen om det i næste uge?

 

Nå, forresten... Det er jo en mandag kl. 11.00 om formiddagen - arbejder du ikke der???:neutral:

 

Det er en helligdag - men er vist kommet til at tage vagt på fritidsarbejdet. Kan lige høre om der er nogen som vil tage den :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Det er en helligdag - men er vist kommet til at tage vagt på fritidsarbejdet. Kan lige høre om der er nogen som vil tage den :-D

 

Ej, det behøver du ikke :-) - det er jo ikke helt sikkert jeg kan alligevel:neutral: Det er trods alt to dage inden min eksamen - hvor mellem 50 og 60 procent dumper :skraek:

Det kan være jeg skal spørge min mor og min kæreste om de vil være cheerleaders - selvom de helt sikkert SLET ikke er lige så gode som dig og Dolph :mrgreen: (Og nok heller ikke lige så god kameramand/kvinde som du var :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets

Myndeklubben har fået en lure coursing maskine mere, så jyderne har deres egen maskine nu..

 

Danmark skal holde sit aller første lure coursing konkurrence d. 8. aug i

nord sjælland !! Jubii.. Det ser vi frem til

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets

Der er også lure coursing d. 12 juli i forbindelse med det årlige myndeskue i Aalborg. Jeg ved ikke om man bare kan tilmelde til lure coursing eller om det er en "pakke løsning" for hele weekenden..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Myndeklubben har fået en lure coursing maskine mere, så jyderne har deres egen maskine nu..

 

Danmark skal holde sit aller første lure coursing konkurrence d. 8. aug i

nord sjælland !! Jubii.. Det ser vi frem til

 

HAR de? Ej, hvor godt :mrgreen: Jeg troede det lå længere ud i fremtiden!

Så er det derfor der er rimelig mange Jyllandsdage i kalenderen. Sidste år var der vist kun 3 eller deromkring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Myndeklubben har fået en lure coursing maskine mere, så jyderne har deres egen maskine nu..

 

Danmark skal holde sit aller første lure coursing konkurrence d. 8. aug i

nord sjælland !! Jubii.. Det ser vi frem til

 

Kan alle hunde deltage? Har du et link til mere info?

Link til indlæg
Del på andre sites

Maskinen i Vallensbæk er gået i stykker og det er ikke sikkert den når at blive repareret til på søndag :( men er overbevist om at der kommer flere datoer når først den virker igen.

 

Arh, tak for info. Krydser fingre for at den bliver fixet hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Så var vi afsted igen - Samson var om muligt endnu mere pjattet end sidste gang. Tror sgu der er lidt mynde blandet i ham:mrgreen:

 

Han var næsten ved at bryde ud af bilen for at komme over til "haren" når de andre løb. De andre hunde var han ligeglad med, det var kun jagten der talte.

 

Vi fik ikke taget nogle billeder, men måske kommer der på et tidspunkt nogen på www.lurecoursing.dk, der var i hvert fald nogle ret proffe kameraer til stede:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...