Hop til indhold

Webbing


Recommended Posts

Jeg er ved at lede efter en hvalpeline og vil helst undgå nylon.

 

Har så set, at der er noget der hedder webbing, men det eneste jeg kan finde ud af om det, er at det er kraftigt og blødt - men kan man brænde sig på det, ligesom med nylon?

 

På forhånd tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg er ved at lede efter en hvalpeline og vil helst undgå nylon.

 

Har så set, at der er noget der hedder webbing, men det eneste jeg kan finde ud af om det, er at det er kraftigt og blødt - men kan man brænde sig på det, ligesom med nylon?

 

På forhånd tak :-D

 

Lige som mange andre materialer kan man godt brænde sig på det.. men der skal bare mere til end ved nylon. Webbing er bedre.. kraftigere som du selv skriver og mere blødt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare nysgerrig - hva skal du bruge en hvalpeline til :engel::blink:

 

De der abstinenser skal jo udleves på én eller anden måde :lol:

 

I skulle nødig se min skuffe med ting, til kommende hvaps. Der er blandt andet to konger - til hvalpestadie og voksenstadie - en stor kong wubba - spørg lige Azuro om den er lækker :mrgreen: og en suuuper duper lækker line fra Kenjan, som desværre er for tung til en bette hvaps :megaked:

 

Tror snart kun jeg mangler en hvalpeline, så huset er egentlig nærmest 100% indflytningsklart til en hvalp :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst MetteRHansen

hej

 

jeg er personligt stor tilhænger af webbing liner... mine forældre har altid haft dem til deres hunde og jeg har også købt det til min kommende hvalp... de er dejlig bløde og har aldrig oplevet at de har brændt når jeg har brugt dem men mine hunde har aldrig rigtig trukket meget i linen...

 

mvh mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Den bette kan no way trække så du brænder dig på nylon og når den er så stor at du kan brænde dig, sker det ikke, fordi vaps kan gå pænt i løs line til den tid....jo, den kan, da du hurtigt finder ud af, at det er skidt at gå med en Berner, der trækker, hvilket du nok også mindes fra nogle af dine gåture med Azuro :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Den bette kan no way trække så du brænder dig på nylon og når den er så stor at du kan brænde dig, sker det ikke, fordi vaps kan gå pænt i løs line til den tid....jo, den kan, da du hurtigt finder ud af, at det er skidt at gå med en Berner, der trækker, hvilket du nok også mindes fra nogle af dine gåture med Azuro :-D

 

Ohh, ja, det kan jeg skam huske :lol:

 

Men har købt, så der er ingen problemer der, linen er i hus. At det så er et fejlkøb, troede det var læder, men viste sig at være noget wannabe-stuf, er så noget helt andet :oops: Men den er fint holdbar (er afprøvet), så den er fin nok :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Webbing er lavet af grov vævet bommuld, Det kan brænde i hånden, men så skal hunden i fuldvoksen tilstand sætte af med en fart der vil svare til at hoppe ud fra et meget højt tag :-)

Men det er stærke liner, som kan holde til utroligt meget.

Men kik dig for når du køber, webbing laves i mange kvaliteter. Jeg kan anbefale dig dem de har ved www.apporten.dk , både pris og kvalitet er i orden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...