Amanda1996 Skrevet Maj 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2009 (rettet) Tja... Som overskriften lyder: Vis mig din golden retriever :hjerte: OBS: Alle andre racer må også 'være med' Redigeret Maj 20, 2009 af Amanda1996 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Her kan vi være med :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Årh hvor jeg elsker det første billede. Det kunne godt ligne noget fra en varm sommerdag. Hvor er han dog dejlig. :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Årh hvor jeg elsker det første billede. Det kunne godt ligne noget fra en varm sommerdag. Hvor er han dog dejlig. :hjerte: :hjerte: Tak Det er taget for et par uger siden, så jeg ved ikke om man lige kan kalde det en varm sommerdag, men det var da okay vejr. Dog ikke så okay, så jeg selv blev fristet til at hoppe i bøljen blå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Og så kommer debatten: Vis mig din Labrador Retriever:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Og så kommer debatten: Vis mig din Labrador Retriever:-D Der kan jeg ikke være med. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Der kan jeg ikke være med. :blink: Men det kan jeg :blink:. Kan tråden ikke bare hede: Vis mig hunden?? Så kunne alle være med:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Men det kan jeg :blink:. Kan tråden ikke bare hede: Vis mig hunden?? Så kunne alle være med:lol: Jo, men det er skægt nok at ''møde'' andre med samme race som én selv og lige som få lidt overblik. Der var i hvert fald flere med cavalierer (jvf den anden tråd) herinde end jeg lige troede. (De er jo også postet i de forums der hører til de forskellige hunderacer). Ellers er der jo mange andre tråde under ''vis mig din perle'' hvor man kan poste alt det man har lyst til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Her kan vi være med :banan: Hvor er han bare utrolig dejlig, han ligner lidt min Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts