Hop til indhold

portræt


potil
 Share

Recommended Posts

tog lige de her den anden dag.... han sad og brokkede sig over larmen på gaden... men blødte op også fik jeg de her pletskud :blink:

fik også nogle lidt komiske af ham som ligger i tråden med kiksede billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nogle gange så kikser det der exentriske klogeåge image totalt.... i dag da vi kom ud til mine forældre, stak han af og kom hjem tromletyk og en anelse beskidt... pyha, han har ikke mådehold :mrgreen:

men så kom han i brusebad og blev vasket i hans nye lækre lavendel og baldrian-shampoo :blink: lidt imod hans vilje :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er min Herr Flick og kun miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :mrgreen:

 

 

For jeg absolut elsker ham over alt på jorden ud fra det første billed :lun:

 

Så du kan godt sende ham herned (det ville helelr ikke skade monsteret at der var en dværgmastiff til at sætte ham på plads :mrgreen: )

 

 

 

det er dværgmastifferne der har verdensherredømmet, det er bare så tophemmeligt at det kun er dem selv der ved det :mrgreen:

 

 

i ville dåne over det lille dampdyr, så det tror jeg at jeg vil skåne jer for :mrgreen:

men tror de kunne være ret skægge sammen de to... monsteret og dværgmastiffen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...