Adele Skrevet Maj 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 23, 2009 Jeg har rent faktisk haft sådan en tråd her før... Men jeg valgte at lave en ny, både fordi her er kommet rigtig mange nye medlemmer, og fordi her nu er kommet et forum til træf. Sagen er den, at jeg søger en på ca. min alder, der har lyst til at gå tur med hundende. Jeg er selv en pige på 14 år, og bor lidt uden for Viborg. Jeg har nogle som jeg går med, som er lidt ældre, men jeg synes altså at det kunne være rigtig hyggeligt, hvis der var nogle på min alder :5up: Jeg håber at høre fra nogle! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret Maj 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2009 Jeg er også 14.. Problemet er bare jeg bor på Sjælland.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2009 Jeg er også 14.. Problemet er bare jeg bor på Sjælland.. :blink: SÅ FLYT Ej, det er altså bare en skam. De fleste af de jævnaldrende jeg har set bor laaangt væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Maj 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2009 Ja der er jo mig. Men du kender mig, og mine forældres mening om træf!. Det kunne ellers være hyggeligt. Og nu er jeg heller ikke helt på din alder . Faktisk yngre:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2009 Ja der er jo mig. Men du kender mig, og mine forældres mening om træf!. Det kunne ellers være hyggeligt. Og nu er jeg heller ikke helt på din alder . Faktisk yngre:shock: Du ved godt, at det slet ikke gør noget at du er yngre. Så føler jeg mig bare lidt mere voksen, og det er kun godt Bare ærgeligt at dine forældre ikke er til at rykke i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret Maj 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2009 SÅ FLYT Ej, det er altså bare en skam. De fleste af de jævnaldrende jeg har set bor laaangt væk Jooo, men ska vi sige jeg kommer på mandag ved 09 tiden? Så tager vi og flytter.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2009 Jooo, men ska vi sige jeg kommer på mandag ved 09 tiden? Så tager vi og flytter.. :blink: Det passer helt fint, så pjækker jeg bare fra skole, og håber at du ender det rigtige sted, i Jylland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts