Hop til indhold

Udstillingstelte?


Gæst wsg
 Share

Recommended Posts

Nogle, der ved hvor man kan købe udstillingstelte, der er nemme at sætte op (som DKK's) og ikke koster en mindre formue?

 

Jeg har tjekket priser hos DKK, Eukanuba og nogle få svenske leverandører, men hvis nu nogen lige lå inde med et link til nogle billigere udgaver af dem :mrgreen: Eller måske vidste hvad man skal søge under på f.eks. google, da jeg fik en masse meget lidt brugbare links under min søgning.

 

Der skal reelt kun være plads til et bur, to stole, en hund og to personer, så det behøver ikke være så stort som DKK's.

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg følger lige med her. Jeg leder nemlig efter det samme. Eukanuba havde faktisk lavet et som DKK's, bare mindre, men dem kan man ikke få mere. Nu er det kun de store... Og de koster 1600,- Edit: havde ikke lige set at du havde tjekket ved eukanuba :oops:

 

Royal canin laver også et, sendte nemlig en mail og spurgte ad. men kunne ikke få et billede af det, så aner ikke om det er kliksystem eller ej.

 

Hill's laver et til 1095,- magen til DKK's

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg følger lige med her. Jeg leder nemlig efter det samme. Eukanuba havde faktisk lavet et som DKK's, bare mindre, men dem kan man ikke få mere. Nu er det kun de store... Og de koster 1600,- Edit: havde ikke lige set at du havde tjekket ved eukanuba :oops:

 

Royal canin laver også et, sendte nemlig en mail og spurgte ad. men kunne ikke få et billede af det, så aner ikke om det er kliksystem eller ej.

 

Hill's laver et til 1095,- magen til DKK's

 

Royal Canins er på samme måde som Olivers.... altså klik...:neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg tænkte nok det var med stænger der skulle sættes sammen. Det målte nemlig 2x2m, som Olivers.... forstår heller ikke at Eukanuba kun lavede begrænset antal af de mindre versioner...

 

Nej det forstår jeg heller ikke... jeg kan ikke stå inde for deres foder, men teltene er altså super gode... Jeg ville nemlig også super gerne have sådan et. Men eukanuba-teltene blir de ikke mest brugt som dommertelte nu??? Det kan være at man skulle skrive til DKK og sige at næste gang de skifter sponsor, så ville man være meget interesseret i at købe et af de brugte eukanuba telte..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg følger lige med her. Jeg leder nemlig efter det samme. Eukanuba havde faktisk lavet et som DKK's, bare mindre, men dem kan man ikke få mere. Nu er det kun de store... Og de koster 1600,- Edit: havde ikke lige set at du havde tjekket ved eukanuba :oops:

 

Royal canin laver også et, sendte nemlig en mail og spurgte ad. men kunne ikke få et billede af det, så aner ikke om det er kliksystem eller ej.

 

Hill's laver et til 1095,- magen til DKK's

 

Eukanuba's koster 1700 præcis som DKK's :mrgreen: Prisaftale måske? *GG*

 

Hill's ville måske være en mulighed - 1100 kunne jeg nok godt forsvare, selvom jeg synes det er dyrt for gratis reklame af deres produkter.

 

Jeg har også haft kigget på Turbo Telt, men det koster på den meget forkerte side af 2000 DKK selv i Svenskerlandet.

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det forstår jeg heller ikke... jeg kan ikke stå inde for deres foder, men teltene er altså super gode... Jeg ville nemlig også super gerne have sådan et. Men eukanuba-teltene blir de ikke mest brugt som dommertelte nu??? Det kan være at man skulle skrive til DKK og sige at næste gang de skifter sponsor, så ville man være meget interesseret i at købe et af de brugte eukanuba telte..

 

Jeg kan heller ikke stå inde for deres foder :)

 

De blev lavet til dommertelte, men der var nogle tilovers, som de solgte til 1100kr har jeg ladet mig fortælle. Desværre er de alle solgt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Eukanuba's koster 1700 præcis som DKK's :mrgreen: Prisaftale måske? *GG*

 

Hill's ville måske være en mulighed - 1100 kunne jeg nok godt forsvare, selvom jeg synes det er dyrt for gratis reklame af deres produkter.

 

Jeg har også haft kigget på Turbo Telt, men det koster på den meget forkerte side af 2000 DKK selv i Svenskerlandet.

 

MVH

Wivian.

 

I Ålborg ville manden have 1600 for det... Men det var til udstilling, så det kan være derfor.

 

Jeg synes også 1100kr er meget for reklame af et foder der siger mig mindre end eukanuba eks...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Se, det eneste jeg ved om de der udstillingstelte er, at de bliver hentet hjem fra Kina. Hvilket straks får mig til at tænke, at der må da være et sted, hvor de er billigere. Problemet er bare, at jeg kan simpelthen ikke finde dem. Ganske som wsg "klager" over.

 

Nu har jeg et stykke tid tyvlånt et af den slags, som DKK sælger. Godt nok den første type på markedet. Det blå-grønne med tyk presseninglignende overflade. Ikke det tynde nylon. Og jeg må sige, at det er en DRØM at have med at gøre.

 

Tidligere havde jeg et Pedigree telt, jeg havde købt brugt (af den type Oliver sælger), og jeg endte med at blive så sur på det, at jeg smed det ud, og hellere ville klare mig uden telt overhovedet. Skønt stængerne var mærket med tal og farver, tog det bare lang tid at sætte op, og det skulle altid bakses med.

 

Det med kliksystemet holder hele vejen. Mennn, det er så dumt dyrt. Og ja, det er irriterende, at man skal betale for at reklamere for andre. MEN det er billigere at købe det med reklame, end det er uden. Så lidt får man dog for reklamekronerne.

 

Er spændt på hvad løsningen bliver. Jeg skal nemlig snart på jagt efter et til mig selv. Tyvlånestilen holder nok ikke for evigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ikke en flyvende forstand på udstillingstelte eller udstillinger i det hele taget - men blev nysgerrig :rolleyes::oops: så har googlet

 

Canis har dette her som er lidt i den dyre ende, især med deres gebyrer og skidt :mad:

 

I USA faldt jeg over dette til en OK pris men om de sender til EU ved jeg ikke

 

På Billigcamping.dk har de tilbud på dette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Jeg har også siddet et par af de lange vinteraftener og googlet udstillingstelte - og ja de er pebrede :neutral: især hvis man gerne vil have et der er let at opstille også i mindre godt vejr.

 

Er det sol, sommer og vindstille kan det gå med en easy-up havepavillion, men det kan man jo ikke gå ud fra altid.

 

.... enden blev at jeg forleden bestilte et DKK-telt, dyrt: ja, men nu er jeg fri for at spekulere mere over det og forhåbentlig holder det længe :-)

 

Spændende hvad du finder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg har også siddet et par af de lange vinteraftener og googlet udstillingstelte - og ja de er pebrede :neutral: især hvis man gerne vil have et der er let at opstille også i mindre godt vejr.

 

Er det sol, sommer og vindstille kan det gå med en easy-up havepavillion, men det kan man jo ikke gå ud fra altid.

 

.... enden blev at jeg forleden bestilte et DKK-telt, dyrt: ja, men nu er jeg fri for at spekulere mere over det og forhåbentlig holder det længe :-)

 

Spændende hvad du finder :-D

 

Jeg må indrømme at jeg også overvejer kraftigt at købe et dkk telt.. var til skue her i denne måned, og bedst som man troede at nu stod teltet ja så fjøj det af H..... til:shock:... Man skulle tro at det var en drage fra Olivers frem for et telt fra Olivers.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

wsg - har du kigget på det fra outwell?

 

Jeg har kigget på nogle af deres almindelige telte og stængerne skulle eftersigende været nogenlunde ens.

 

Det virkede ikke som noget jeg gider at stå og kæmpe med på en udstilling.

 

Jeg har næsten givet op og overgivet mig til DKK - jeg skal bare lige det sidste stykke vej og acceptere at give så mange penge for et telt :mrgreen:

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har overvejet dem her.. måske.

 

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6862&n=40100

 

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9916&n=40100

 

http://www.billigcamping.dk/shop/annexe-telt-9582p.html

 

Godt nok ikke til udstilling - men i en snæver vending kan jeg vel selv male en reklame på den xD

Dem du viser der er dårlige (undskyld) de kan kun åbnes i den ene side. Altså ingen luftgennemstrømning. Og teltene bliver ekstremt varme. De er ikke særlig store..Og bliver du først bidt af udstillinger så vil du opdage hvor meget plads du behøver.. De er også rimeligt tunge/uhåndterlige...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...