Hop til indhold

Pssst, er der nogen!?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

nu må det vist være på tide at der kommer en lille update fra mig, Leroy. Jeg har nemlig fundet den der sjove ting med alle knapperne som mor sidder og trykker på. Det skal jeg da også lige prøve.

Det er især sjovt at lege med den medens hun er væk. Når hun så kommer tilbage begynder hun at hoppe rundt og sige sjove lyde fordi der er mærkelige ting i vinduet - det der store vindue, som mor siger er en skærm. Men jeg ved at det er virkeligheden, og jeg passer godt på, for sommetider er der dyr derinde! :shock:

 

Siden jeg kom her til vores hjem er jeg blevet rigtig dygtig! Vinnie har lært mig en masse ting, bl.a. at hvis man vil have nogens opmærksomhed, så skal man bare daske til dem med poten. Det virker især godt efter jeg har stjålet neglesaksen og gemt den - hæhæ! :cool:

Der er også nogle ting jeg har lært mig selv. F.eks. at hver gang mor ikke har snakket med mig i 5 minutter, så skal jeg bare tvære mulen rundt i hele hovedet på hende et par gange, til hun siger "MMMMGHP BMMMK GNNNNGH!", så har jeg hendes fulde opmærksomhed!

Så bliver jeg så glad, og når man bliver glad, så napper man - det ved enhver da! Og så har mor sådan en næse, der er nem at få fat i, og sommetider kan man også få fat i et øre - ellers tager jeg bare hele kinden ligesom jeg gør med Vinnie. Hun er også bare så sød, så hun skal nappes rigtig meget!

Af en eller anden grund virker det som om de andre ikke rigtig gider at blive nappet. De skriger allesammen højt og siger nej og den slags. Mor siger jeg er tungnem fordi jeg ikke har fattet det endnu, men jeg ved ikke hvad det er, jeg ikke har fattet :confused:

 

Der er også en anden rigtig sjov ting, som Vinnie har lært mig, og det er at grave huller i haven. Vi graver nogle fine store huller, mig og Vinnie. Vinnie graver og jeg står bagved og får jord i hovedet - det er sjovt! :5up:

Mor siger at vi driver undergravende virksomhed, og sommetider står hun bare og kigger, og siger at hun er arbejdstilsynet.

Nogle gange fylder arbejdstilsynet vores huller op fordi de er en trussel for den offentlige færdsel, men så begynder vi da bare et andet sted... :lol:

 

Ups, nu kommer mor! Jeg skal lige se om jeg kan få skærmen til at blive blå, så bliver hun rigtig sjov! I må hygge Jer! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Hej Leroy

 

Lyder som om du er en gut lige efter min støbning.......:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Takker for de gode fif, har allerede prøvet den med hullerne. De kan godt nok blive store..... og så skal jeg sjovt nok i bad bagefter! Ja JEG forstår det ikke......:blink::blink:

 

Arbejdstilsynet kommer også her! De er sure er de! De skælder ud og fortæller jeg inden længe bliver deponeret i central-afrika..... så der det ellers bare om at give dem et slik lige på kinden og blinke lidt med øjenene.....:slem::slem: så bliver central aftrika pludselig til en tur på skødet med nus og klap. Nemme er de altså, de der fra arbejdstilsynet! De har ikke opfundet det varme vand..........:mrgreen::mrgreen:

 

Ciao fra Charlie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :hjerte: :5up:

 

Hej Leroy,

 

Hvor lyder der bare til at være sjovt hjemme hos dig. :vinken: Jeg kunne også godt tænke mig en "Vinnie"!

 

Min Mor hun hopper også tit rundt og siger sjove lyde - nogle gange er hun altså lidt pinlig, og jeg forstår hende ikke helt! :roll: Andre gange så er hun suuuper sjov, og vil lege fangeleg og andre ting mens hun siger de sjove lyde, og det hele bliver endnu bedre, når jeg fortæller min mening om det med min dygtigste stemme! :-D

 

Poten er jeg helt med på, den virker hver gang! :5up: Men jeg må da lige se om jeg kan få fat i den dersens negleklipper :hmm: - selvom den godt nok er liiiidt farlig :scared:

 

Min mor har også lavet sådan et ekstra godt sted i MIN have, hvor der er bar jord og sådan nogle sjove små korn-ting strøet rundt. Det er det bedste sted i hele verden at grave, selvom Mor hun altid forstyrrer ved at larme på ruden når jeg er bedst igang! :roll: Og hun bliver ikke engang glad igen, når jeg direkte fra min lille muldgrav, hopper ind i soveværelset og vil give hende kys - så tager hun en masse papir og håndklæder frem og putter dem rundt i hovedet på mig og på mine poter! Hvorfor nu det :confused: Og hvorfor er der lukket når jeg vil ud igen?

 

Jeg håber snart du kommer med flere updates Leroy - Held og lykke med Jeres Undergravende Virksomhed - det lyder som et rigtigt hunde-liv! :-D

 

Wouf fra Mig (Mio altså :vinken:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Hahahahahahaha :mrgreen:

 

Vinnie graver hullerne mens du, Leroy, står bagerst og får "jord i hovedet" (gad vide......ja, det er en metafor der kan ses på flere måder) :mrgreen::lol:

 

Men ellers lyder det da til i (Dig og vinnie! :pift:) har det meget sjovt hjemme hos jer. Kan vidst allerede nu regne ud at jeg skal holde Emil væk fra computeren - ellers tror jeg da han får for mange "gode" ideer! :shock::slem:

 

Jeg kunne godt tænke mig og høre fra din MOR, hvordan hun syntes det gik med dig! :mrgreen::bigsmile:, det kunne jo være historien fik en lidt anden vinkel!:lol::hmm:

 

Men det ændrer jo ikke noget ved at jeg stadig meget gerne vil møde dig og din "søs" IRL :5up:

 

Fortsat god uge, og vær nu lidt søøøød ved moar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle!

nu må det vist være på tide at der kommer en lille update fra mig, Leroy. Jeg har nemlig fundet den der sjove ting med alle knapperne som mor sidder og trykker på. Det skal jeg da også lige prøve.

Det er især sjovt at lege med den medens hun er væk. Når hun så kommer tilbage begynder hun at hoppe rundt og sige sjove lyde fordi der er mærkelige ting i vinduet - det der store vindue, som mor siger er en skærm. Men jeg ved at det er virkeligheden, og jeg passer godt på, for sommetider er der dyr derinde! :shock:

 

Siden jeg kom her til vores hjem er jeg blevet rigtig dygtig! Vinnie har lært mig en masse ting, bl.a. at hvis man vil have nogens opmærksomhed, så skal man bare daske til dem med poten. Det virker især godt efter jeg har stjålet neglesaksen og gemt den - hæhæ! :cool:

Der er også nogle ting jeg har lært mig selv. F.eks. at hver gang mor ikke har snakket med mig i 5 minutter, så skal jeg bare tvære mulen rundt i hele hovedet på hende et par gange, til hun siger "MMMMGHP BMMMK GNNNNGH!", så har jeg hendes fulde opmærksomhed!

Så bliver jeg så glad, og når man bliver glad, så napper man - det ved enhver da! Og så har mor sådan en næse, der er nem at få fat i, og sommetider kan man også få fat i et øre - ellers tager jeg bare hele kinden ligesom jeg gør med Vinnie. Hun er også bare så sød, så hun skal nappes rigtig meget!

Af en eller anden grund virker det som om de andre ikke rigtig gider at blive nappet. De skriger allesammen højt og siger nej og den slags. Mor siger jeg er tungnem fordi jeg ikke har fattet det endnu, men jeg ved ikke hvad det er, jeg ikke har fattet :confused:

 

Der er også en anden rigtig sjov ting, som Vinnie har lært mig, og det er at grave huller i haven. Vi graver nogle fine store huller, mig og Vinnie. Vinnie graver og jeg står bagved og får jord i hovedet - det er sjovt! :5up:

Mor siger at vi driver undergravende virksomhed, og sommetider står hun bare og kigger, og siger at hun er arbejdstilsynet.

Nogle gange fylder arbejdstilsynet vores huller op fordi de er en trussel for den offentlige færdsel, men så begynder vi da bare et andet sted... :lol:

 

Ups, nu kommer mor! Jeg skal lige se om jeg kan få skærmen til at blive blå, så bliver hun rigtig sjov! I må hygge Jer! :vinken:

 

Godt skrevet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...