Hop til indhold

Hikker efter hvert måltid!?


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Okay, jeg skal lige høre om jeg er ved og få paranoia :roll::mrgreen:

 

Men altså jeg ved jo godt at hvalpe hikker ofte, men Emil hikker rimelig kraftigt efter HVERT måltid.:confused:

 

Jeg ved han har fået 3 gange ormekur hos opdrætter og han spiser relativt små måltider ad gangen og han forsluger sig på ingen måde.

 

Kan jeg gøre noget for og undgå hikken?

 

Bør jeg tage det alvorligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Freya hikkede også hele tiden da hun var lidt yngre. Når hun havde spis, når hun havde drukket, når hun havde gået tur eller bare når hun kedede sig.

 

Hun hikker stadig (5 mdr.) men ikke så meget som i starten.

 

Jeg var også nervøs dengang, men har nu lært at det er hel normalt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Okay, ja tænkte nok det var helt normalt.

 

Men altså det virker bare lidt voldsomt, sådan efter hvert måltid og det virker til og irritere ham lidt - han har svært ved og finde ro når han hikker :mrgreen: hvilket jeg godt kan forstå.

 

Men rooo på igen :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Altså det og være hundeejer er ret komisk indimellem - jeg bliver sku lidt skør! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har ikke nødvendigvis noge med hikken at gøre, men jeg syntes bare lige jeg ville sige at selvom både Chivas og Gaia hver i sær havde fået de 3 gange ormekur hos opdrætteren inden jeg fik dem hjem, fik de altså begge alligevel orm igen i 10-12 ugers alderen og skulle have endnu en ormekur :neutral: Bare lige så du også holder øje med det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Det har ikke nødvendigvis noge med hikken at gøre, men jeg syntes bare lige jeg ville sige at selvom både Chivas og Gaia hver i sær havde fået de 3 gange ormekur hos opdrætteren inden jeg fik dem hjem, fik de altså begge alligevel orm igen i 10-12 ugers alderen og skulle have endnu en ormekur :neutral: Bare lige så du også holder øje med det :-D

 

Ja, vi har også regnet med at han skal have en omgang mere når han skal til dyrlægen når han bliver 12 uger :-D, men tak for reminderen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Aslan hikkede også i tide og utide, og sikke en pestilens, både når han havde spist, når han var sulten, når han vågnede, når han havde løbet osv osv osv.

 

 

Men er du meget nervøs, så kontakt dr dyr.

 

 

Ja, se det lyder nøjagtig som Emil....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...