Hop til indhold

uh jeg fik nok i går.


linda-hvid
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne aldrig finde på at gå løs med Petrine i ikke-hunde-skove, kommer fra landet og ved at de bliver skudt på et kvart sekund ;-) men forventer muligvis naivt at dem jeg møder i hundeskoven er sociale og ikke sure, da jeg selv aldrig ville slæbe en sur hund med til et så socialt sted.

 

Vi bliver næppe enige om man skal være social i hundeskoven ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne aldrig finde på at gå løs med Petrine i ikke-hunde-skove, kommer fra landet og ved at de bliver skudt på et kvart sekund ;-) men forventer muligvis naivt at dem jeg møder i hundeskoven er sociale og ikke sure, da jeg selv aldrig ville slæbe en sur hund med til et så socialt sted.

 

Vi bliver næppe enige om man skal være social i hundeskoven ;-)

 

Er enig med dig, Jeg har to hunde, hvor den ene ikke gider andre hunde, jeg har ham aldrig med i hundeskoven, hvor der er mange løse hunde, mest fordi jeg ved at det stresser ham, og fordi at det også stresser mig- Min anden hund, som er meget social, tager jeg tit i hundeskoven med. Jeg mener at man i en hundeskov, ihvertfald i de jeg går i som er indhegnet, skal være forberedt på at løse hunde kan komme op til en, og at man derfor ikke bør tage en hund med, som ikke kan lide andre hunde. Det kan både stresse den, og skabe nogle enormt dårlige situationer.

 

Jeg var i hundeskoven her den anden dag (indhegnet skov), der var nok 10-15 hunde løse hunde som løb og legede, og en var i snor, det synes jeg var enormt synd for denne hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bliver næppe enige om man skal være social i hundeskoven ;-)

 

Næh.. Hver kvinde, sine meninger:blink:

 

Jeg har faktisk heller ikke mødt nogen, der spurgte om at lade hundene hilse. En enkelt gang har hvalpen mødt en anden hvalp, hvor de fik lov at tumle rundt.

 

Men som skrevet. Det er en kæmpe skov og for det meste er vi bare os selv

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var i hundeskoven her den anden dag (indhegnet skov), der var nok 10-15 hunde løse hunde som løb og legede, og en var i snor, det synes jeg var enormt synd for denne hund.

 

 

Det ville jeg heller aldrig byde min gamle enspænder.

Det lyder også som om, at stedet er kendt som legeplads. Det er vores skov ikke.. Der er mange der lufter i snor og der er også offenlig cykelsti til stranden igennem, så det er ikke kun hundefolk, der benytter skoven.

Link til indlæg
Del på andre sites

mariannaa

 

Så kan jeg så fortælle dig at min hund absolut ikke er interesseret i andre hunde, og derfor heller ikke på noget måde søger kontakt til dem. Så skal hun også ha lov til at være i fred.

 

Fordi det er en hundeskov, er det ikke ens betydning med at det er en fælles legeplads..

 

Ud over det, så blir hun altid kaldt på plads, hvis de er for nærtgående.

 

Tit møder man hunde der blir råbt og skreget af, uden at lystre og det er lige nøjagtig dem, der ikke hører til i en skov med andre løse hunde

 

Hvis hun ikke er interreseret i andre syntes jeg godt hun må komme i en hundeskov, men jeg syntes så også hun bør kaldes på plads eller komme i snor når andre hunde nærmer sig for at signalere til andre hundeejere at ens hund ikke skal kontaktes af deres.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hundeskov er en stor legeplads, som vi er meget glad for, jeg får snakket med en masse andre hunde folk, min hund får rørt sig og leget med en masse forskellige hunde. den er også indhegnet, så der er ingen med snor på hundene der. samtidig er der en sti rund på området, så hvis man hellere vil gå en tur så kan man også det.

Vi har brugt den siden han var en lille hvalp og det har virkelig givet ham meget. det jo ikke sådan at han render rundt der flere timer, men ca 30 min og bagefter går vi så en tur i skoven (med snor på) så han træt og hvis han var blevet stresset af legen, så han helt rolig efter turen gennem skoven bagefter.

Jeg har ikke oplevet der kom nogle i hundeskoven, som ikke ville have deres hund legede med de andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...