Hop til indhold

Hundesvømmehal

Gæst nina-c
 Share

Recommended Posts

Gæst nina-c

Er der nogen af jer der svømmer med jeres hund i dortheasminde hundesvømmehal ved hedensted horsens??

Har nemlig overvejet at prøve at svømme med jacko..

men kunne godt bruge hjælp til det da jeg ingen forstand har på det...

og modet er ikke til lige selv at springe ud i det

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer der svømmer med jeres hund i dortheasminde hundesvømmehal ved hedensted horsens??

Har nemlig overvejet at prøve at svømme med jacko..

men kunne godt bruge hjælp til det da jeg ingen forstand har på det...

og modet er ikke til lige selv at springe ud i det

Lajka er godt nok, en race der svømmer meget, men hvis jeg skal være HELT ærlig har hun faktisk aldrig svømmet før:genert:.. Jeg er nok ikke den rette at spørger.. Men du skal nok ikke bare kaste din hund ned i vandet med det samme..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gør det ikke selv - da Karla mener at vand er noget fanden har skabt... men hendes bedste ven Jackpot går til hundesvømning derude.... jeg kan lige prøve at høre hende ad :)

Jeg havde faktisk overvejet at tage med derud og lure en dag, når han skulle ud og svømme... du kunne jo tage med? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c

åh det vil være fedt...

har godt nok hørt at mynder hader vand men har nu tænkt mig at prøve det kunne jo være han vil synes det er sjovt.. og hvis jeg nu kunne vende ham til det fra hvalp at det en god ting kunne det måske lykkes

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c
Jeg gør det ikke selv - da Karla mener at vand er noget fanden har skabt... men hendes bedste ven Jackpot går til hundesvømning derude.... jeg kan lige prøve at høre hende ad :)

Jeg havde faktisk overvejet at tage med derud og lure en dag, når han skulle ud og svømme... du kunne jo tage med? :-D

Glemte lige at sige det vil vi meget gerne

Link til indlæg
Del på andre sites

åh det vil være fedt...

har godt nok hørt at mynder hader vand men har nu tænkt mig at prøve det kunne jo være han vil synes det er sjovt.. og hvis jeg nu kunne vende ham til det fra hvalp at det en god ting kunne det måske lykkes

Det har jeg så ikke hørt!!! Jeg har en Greyhound, det er jo godt nok nummeret større end din, men hun æææælsker da vand!!

Hun stormer ud i vandet når vi er ved stranden, og er vi ikke det kan en lille branddam da også gøre det :shock::mrgreen:

Så måske skulle du bare starte med at introducere ham til "naturligt" vand?

Link til indlæg
Del på andre sites