Hop til indhold

Lidt pral... endnu engang


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst Mihelu

STOOORT tillykke herfra!! Hvor er det bare flot :-)

I må ikke være til at skyde igennem.... Det må være et drømme scenarie ;-)

Dét gad jeg godt prøve...men det kommer nok aldrig til at ske. Leonbergere er jo ikke lige dem der bliver placeret som BIS1'ere...:blink:

 

Men stort tillykke...hun er også fantastisk smuk :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

Hold da op hvor det bare kører for jer :5up: Så kan jeg jo se at der bliver fyldt godt op derhjemme :lol:

 

Men hun er altså også bare for dejlig og Danny er vild med hendes ben :lol:

 

Nød hun freden da i kom tilbage fra turen:?: Danny sov som en sten nedeunder dynen i teltet :lol: og tusinde tak for sidst:-D:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
STOOORT tillykke herfra!! Hvor er det bare flot :-)

I må ikke være til at skyde igennem.... Det må være et drømme scenarie ;-)

Dét gad jeg godt prøve...men det kommer nok aldrig til at ske. Leonbergere er jo ikke lige dem der bliver placeret som BIS1'ere...:blink:

 

Men stort tillykke...hun er også fantastisk smuk :-)

 

Det er faktisk stadig ikke rigtig gået op for mig..hihi... har flere gange været hende og kigge lidt på den STOOOOOORE rosette... og jeg fatter simpelthen ikke at det er min, og at min lille tøs på knapt to år gik hele vejen... det er fantastisk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hold da op hvor det bare kører for jer :5up: Så kan jeg jo se at der bliver fyldt godt op derhjemme :lol:

 

Men hun er altså også bare for dejlig og Danny er vild med hendes ben :lol:

 

Nød hun freden da i kom tilbage fra turen:?: Danny sov som en sten nedeunder dynen i teltet :lol: og tusinde tak for sidst:-D:vinken:

 

Hihi.. jeg har har 6 rosetter nu som ligger på reolen og venter på at jeg skal få sat en ny snor op..hihi...

 

Freya gik ud som et lys..hihi.. og sov indtil kl.9 næste dag.:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Iiihhh hvor er det FLOT!! :klap2:

 

Men for søren hvor jeg godt kan forstå dét! - Ja, altså at hun er gået hele vejen.......

 

For selv sådan een som mig som ikke har meget forstand på din race, kan se med et halvt blindt øje (joke:mrgreen:) at hun er MØG lækker!!! :lun:, Smuk og bamse-licious! :lol:

 

Var det mig der var dommer var hun sørmer også gået lige ind med kaffebrødet....take or leave it :mrgreen::hjerte:

 

Stort tillykke fra en pige der rider konkurrencer og ved hvad de betyder og vinde noget man har kæmpet for! Og som prøver og få sin egen muldvarp til og stå pænt derhjemme :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Tillykke, det var flot gået igen, det ender jo med du kan tapesere en væg med røde rosetter :mrgreen:

Kan godt forstå du er glad, min gamle Nuggi vandt BIS som 9 mdr gammel unghund på Jagthundeskuet i Nr. Hostrup, det er nu altså en skøn følelse at vinde, også selvom det ikke er officiel udstilling.

:klap::klap::banan::banan::klap::klap::5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Vi har været en tur på skue i Vadum i dag. og lillepigen gik simpelthen HELE vejen, og blev BIS mellem, BIG1 og sidst men ikke mindst BEST IN SHOW....

 

NØØØØJ vi er ikke til at skyde igennem lige nu... :)

 

WOW - Kæmpe kæmpe tillykke.

 

Hvor er i bare gode, og hun er bare skøn, smuk, og dejlig:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...