Hop til indhold

Shih-tzu søger tæve


Gæst camillakp
 Share

Recommended Posts

Gæst camillakp

Asbjørn er af racen Shih-tzu og vejer 6,3 kg. Han har ingen stambog, men er 100 % ren.

Han er to år gammel, og kunne godt tænke sig at lave babyer på en fin lille tæve.

Han har et dejligt roligt sind. Er ikke bange for noget. Elsker at putte, men er ligeledes en meget aktiv hund der elsker langt ture. Han elsker børn og at lege med andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Asbjørn er af racen Shih-tzu og vejer 6,3 kg. Han har ingen stambog, men er 100 % ren.

Han er to år gammel, og kunne godt tænke sig at lave babyer på en fin lille tæve.

Han har et dejligt roligt sind. Er ikke bange for noget. Elsker at putte, men er ligeledes en meget aktiv hund der elsker langt ture. Han elsker børn og at lege med andre hunde.

 

 

Man kan sige meget, men du gør da hvad du kan for at få spredt din hanhunds gener sådan som han annonceres på alle hundefora :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg leder efter en tæve der er egnet, og ja jeg har lagt ham ud flere steder, er det så forkert?

nææ måske ikke, men virker hovedløst at søge tilfældigt efter en tæve og så ivrigt efter at få flere hundehvalpe til DK, når DK er overfyldt med hunde, internaterne er stort set fyldte, dyrlægerne afliver flere tusinde om året og en del fordi de ikke kan afsættes/formidles videre.

 

Uanset om han er ren kan man ikke spore forældrerne og evt. arvelige sygedomme. Eller du har måske kontakt til opdrætteren?

 

Jeg kan godt forstå man vil have hvalpe hvis man har en sød og dejlig hund. Men man skal stadigvæk tænke over tingene en ekstra gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst EmmaWulff

Hej 'Camillakp'.

Jeg har en Shih Tzu tæve, Bella, på 5 år som meget gerne vil have hvalpe. Hun kommer i løbetid næste gang til efteråret. Hun er lys - hvid, lysebrun.

Hvad ønsker du for at bruge din hund til avl? Hvordan kommer jeg i videre kontakt med dig?

Hilsen Emma Wulff

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej 'Camillakp'.

Jeg har en Shih Tzu tæve, Bella, på 5 år som meget gerne vil have hvalpe. Hun kommer i løbetid næste gang til efteråret. Hun er lys - hvid, lysebrun.

Hvad ønsker du for at bruge din hund til avl? Hvordan kommer jeg i videre kontakt med dig?

Hilsen Emma Wulff

 

Må man spørge om Bella har haft hvalpe før?

 

For hvis ikke, er hun da ved at være lovlig gammel til at få første kuld...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...