Hop til indhold

... Kommer senere


Gæst MyFairLulu
 Share

Recommended Posts

Gæst MyFairLulu

Så fik jeg lidt mere tid :blink:

 

Lulu er en tysk internat-hund. Fra Hamborg helt nøjagtigt.

Hun sad en morgen ved porten til internatet, bange og trist, og med behov for akut dyrlæge, da en idiot havde forsøgt kupering af hendes ører :megaked::evil:

 

Efter 3½ uge på internatet kom jeg forbi en dag, jeg var i Hamborg med min kæreste. Vi (Jeg) havde ledt efter den HELT rigtige hund i nogle måneder, og så sidder hun i buret og kigger på mig med det STOORE smil, og jeg er solgt.

Det var ikke noget problem, at få hende med over grænsen, da hun havde et EUpas med alle vaccinationerne.

 

Så sådan fik jeg min pige :-)

 

Lulu er omkring 6 år.

En glad, venlig og mild hundedame. Hun elsker vand og leg med bolde eller pinde i vandet. Så vi cykler til vandet så godt som hver dag, sålænge vejret tillader dette :lun:

Hun har 4 hundevenner, og de er næsten altid med ved vandet. Hun elsker andre hunde, og er generelt meget social anlagt, vil gerne være med hvor der sker noget, og hvor hun kan sidde på sidelinjen, og kigge på folk og andre hunde :lol: Man er vel "dame".

 

Hun er i øvrigt en Amerikansk Staffordshire Terrier :-)

 

Det blev til en halvlang præsentation, og jeg kunne sagtens fortælle mere :blink:

 

Tak, fordi I læste med :vinken:

 

Lige et billede af mit vidunder :lun:

Redigeret af MyFairLulu
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...